Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

advarsel

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Aug 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Avarsel lad være med at bruge den nye trustly servise hvor du fra din netbank igennem trustly kan betale online

jeg skulle overføre 16000 kroner via trustly  tilsyneladen I samarbjde med de største danske banker. Pengene kom aldrig frem til min modtsger, Jeg prøvede at gå igennem pengestrømmen. Min bank ville ikke hjælpe fordi jeg havde brugt netbank,de kunne se mine penge var trukket men det var ikke deres bord,kontoførende  bank for trustly er jydske bank  de kunne se mine penge var gået  på en konto hos dem, det som jeg sr som værst er de havde ingen information om konto haver så jeg kunne kontakte dem

  Trustly har ingen dansk adresse email eller telefon så indtil vidre lad være med at bruge trustly.Jeg tør ikke bruge dem mere til noget som helst. Jeg håber dette får nogle røde ører.  Mine penge er pist væk i cyberspace

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at kontakte dem? 

Sweden

Sankt Göransgatan 63
112 38 Stockholm

kontakt@trustly.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis det var (og jeg tvivler måske en anelse) rent svindel, så skulle det politianmeldes som al anden svindel og Jyske har i høj grad oplysninger om de som har konti hos dem (ellers er de på spanden) Det er ikke sikkert de oplyser alt umiddelbart, men hvis det ER rent svindel så kan de hjælpe med en egentlig politimæssig opklaring

Jeg tror ikke Txxxx står bag svindlen - de arbejder sammen med for mange store banker og har gjort det længe men i http://sv.wikipedia.org/wiki/Direktbetalning fremgår netop, at det i princip svarer til bankoverførsel og at hvis ikke leverandøren leverer, så er køber dårligt stillet, som ved andre direkte bankoverførsler.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12663
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

eiamunk:
e  bank for trustly er jydske bank  de kunne se mine penge var gået  på en konto hos dem, det som jeg sr som værst er de havde ingen information om konto haver så jeg kunne kontakte dem

 

Det lyder nu lidt mærleigt hvis de ikke har det, for mig bekendt er de forpligtede til at have oplysninger pga.  hvidvasknings reglerne.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
forpligtede til at have oplysninger pga.  hvidvasknings reglerne.

Lige præcist. Nu har jeg ikke erfaring med Jyske Bank, men da jeg skulle oprette en konto hos Danske Bank, var jeg nød til at komme forbi den lokale Danske Bank afdeling med mit kørekort, så de kunne tage en kopi. Det var fordi jeg stod som adm. direktør for selskabet og de fortalte at de var nød til at kunne dokumentere over for myndighederne at jeg var den jeg gav mig ud for at være.

Nets skulle også have dokumentation, så alle der driver finansiel virksomhed i Danmark skal skulle dokumentere at de har tjekket hver enkelt kundes identitet.

Omvendt vil jeg så sige at banken ikke skal oplyse om kundeforhold ud fra en tilfældig opringning.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

selvklart har Jyske bank alle oplysinger om kontohaver både for selv at kunne kræve ting og grundet hvidvask lov - men de er ikke forpligtede til at opgive yderligere

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Det lyder nu lidt mærleigt hvis de ikke har det, for mig bekendt er de forpligtede til at have oplysninger pga.  hvidvasknings reglerne.

Korrekt, men de må ikke videregive oplysningerne til tredje part uden tilladelse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)