Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vort nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Små og mellemstore virksomheder vil ofte gerne sikre deres overlevelse og vækst gennem en faktabaseret og kreativ strategiplan. Ligesom de meget store virksomheder gør det. De har bare ikke rigtig råd eller lyst til at købe sig ekspertise til en grundig planlægning.

Derfor har vi udviklet og lanceret et internetbaseret Gør-Det-Selv koncept, som ejere og ledere af "SMV"er kan bruge til deres strategianalyse, -udvikling og -implementering.

Med professionel assistance har vi fornyligt revideret vor e-business hjemmeside, hvorigennem vi sælger konceptet. Nu vil vi gerne have din vurdering af, om konceptet og hjemmesiden er interessant nok til, at målgruppen vil købe det?

 Gider du se på hjemmesiden: www.aaeconsulting.dk, og fortælle mig, hvad du mener?

Det vil være en stor hjælp for os, så på forhånd mange tak!

 Venlige hilsener,

Claus Amann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

1 - dårlig kommunikation! (men godt eksempel på selvforherligelse, fagonani og ordskvadder)

Hele jeres forretningskoncept og produkt kan opsummeres i følgende: "Et vidensbibliotek for topledere". Så hvorfor ikke nøjes med det? Langt mere præcist og meget kortere.

2 - Forsiden bør kun indeholde A) navn og byline (som forklarer essensen), B) lokkemad i form af meget markant opfordring til at gennemse et eksemplar af et modul. Dette skal fremgå så nemt og lidt krævende af brugeren som muligt. (selv nuværende krav om deltagelse i brugerundersøgelse er for meget!) samt C) eksempler på moduler og deres pris, samt opfording til at kigge samtlige moduler. Idealet er at brugeren finder ud af at siden er relevant for ham via A, kigger produktet efter via B, og hvis positiv, derefter undersøger de resterende produkter som han vil købe, C.

UANSET hvor mange ord i smider efter brugeren, handler det om at han skal prøve produktet. Ikke meget andet. Derfor skal i være uendeligt meget mere fokuserede end i er nu.

3 - ordet "kosteffektivt" er fordanskning af "cost effective". Lyder uendeligt smart men farver sine omgivelser i en underlødig form. Ønsker i at være smarte eller troværdige?

Det var 3 hurtige fra hoften.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)