Hej aminoer Jeg har brug for et regnskabsprogram hvor man kan oprette flere små regnskaber, uden at skulle betale for hvert enkelt. Jeg har desværre tilmeldt mig Billys Billing og betalt for et år, for så at finde ud af, at hvert enkelt regnskab koster 129 kr./mdr. De regnskaber jeg har brug for at lave er følgende: Et til udgifter/indtægter for vores sommerhus som udlejes Ditto for et hus vi udlejer Et til private faste udgifter Et til vores nystartede virksomhed Xpress Isolering (som er momsregistreret) Et til at postere udgifter, driftsomkostninger og salgsomkostninger i forbindelse med køb, renovering og salg af fast ejendom. Håber I har nogle bud på hvad jeg kan bruge. Indtil videre har jeg klaret mig med Excel, men jeg kunne godt tænke mig at få et bedre overblik. Fx i forbindelse med istandsættelse - at jeg kan oprette poster, så jeg kan se hvor mange km skillerumslægter vi bruger osv. Venlig hilsen Kristine
|
Dinero kan have flere regnskaber ad gangen. Jeg vil tro, det kan opfylde dine behov.
Jeg kan evt. hjælpe dig med at overføre data, hvis du ønsker det. Dette gælder både fra bb og fra Excel.
Jeg synes, du skulle forklare situationen til bb, det forstår de sikkert godt og så kan du være heldig at få noget af det retur. De er flinke mennesker.