Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram til flere små ikke momspligtige virksomheder/regnskaber?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har brug for et regnskabsprogram hvor man kan oprette flere små regnskaber, uden at skulle betale for hvert enkelt. Jeg har desværre tilmeldt mig Billys Billing og betalt for et år, for så at finde ud af, at hvert enkelt regnskab koster 129 kr./mdr.

De regnskaber jeg har brug for at lave er følgende:

Et til udgifter/indtægter for vores sommerhus som udlejes

Ditto for et hus vi udlejer

Et til private faste udgifter

Et til vores nystartede virksomhed Xpress Isolering (som er momsregistreret)

Et til at postere udgifter, driftsomkostninger og salgsomkostninger i forbindelse med køb, renovering og salg af fast ejendom.

Håber I har nogle bud på hvad jeg kan bruge. Indtil videre har jeg klaret mig med Excel, men jeg kunne godt tænke mig at få et bedre overblik. Fx i forbindelse med istandsættelse - at jeg kan oprette poster, så jeg kan se hvor mange km skillerumslægter vi bruger osv.

Venlig hilsen Kristine

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinero kan have flere regnskaber ad gangen. Jeg vil tro, det kan opfylde dine behov.
Jeg kan evt. hjælpe dig med at overføre data, hvis du ønsker det. Dette gælder både fra bb og fra Excel.
Jeg synes, du skulle forklare situationen til bb, det forstår de sikkert godt og så kan du være heldig at få noget af det retur. De er flinke mennesker.

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen,

Jeg har oprettet konto hos Dinero nu, men venter med at skifte det momspligtige regnskab ud indtil 2016. Det er vidst det nemmeste. Er enige i, at de er flinke hos Billys Billing og synes at programmet er ret fantastisk. Men deres telefon support lever slet ikke op til det, som de reklamerer for. Deres standard svar til mig har været, at jeg skulle skrive mit spørgsmål til dem (ikke særligt fedt når du nu sidder og laver regnskab og har brug for et hurtigt svar!). Desuden har de også et par gange henvist mig til at købe hjælp hos en revisor, fx da jeg spurgte hvor i programmet man skulle bogføre afskrivninger. (jeg spurgte ikke til reglerne om afskrivning, dem kender jeg). Nå, det blev et sidespring. Tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Kristine

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dinero kan varmt anbefales! Jeg bruger det selv til min lille enkeltmandsvirksomhed - jeg er super tilfreds! Jeg har indtil nu brugt den gratis version og det fungerer rigtig godt!

Det er faktisk så godt for mig, at selvom jeg ikke har behov for de ekstra ting som pro versionen giver mig, skal der ikke meget mere gang i hjulene på min virksomhed før jeg ofrer pro - simpelthen fordi jeg gerne vil støtte dem, der støttede mig ved at tilbyde mig et så godt regnskabsprogram gratis indtil min virksomhed kunne bære..

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristine1975:
venter med at skifte det momspligtige regnskab ud indtil 2016. Det er vidst det nemmeste

Det afhænger af, hvor mange posteringer, du har. Hvis det er få, skal du bare taste dem ind igen sammen med åbningsbalancen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)