Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturering i et nyt regnskabsår i Dinero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er sikker på at det er et dumt spørgsmål, men hvordan kan jeg få lov til at sende et faktura i 2015. når regnskabsåret 2014 ikke er lukket?

Jeg har været inde at oprette et nyt regnskabsår, og nu står både 2014 og 2015 som aktive inde i Dinero. Men når jeg prøver at sende et faktura så siger den at "Bilaget skal ligge i det aktive regnskabsår".

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

bare luk 2014 - det er du nødt til normalt for at få status med over i 2015 og har du ikke det, så kan man jo ikke udligne en faktura. Du kan bogføre videre i 2014 efter lukning har Dinero før forklaret

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jan 15
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NobleK

Det lyder til at du står i det forkerte regnskabsår når du forsøger at bogføre fakturaen :-) Hvis du vil bogføre en faktura i 2015, skal du også stå inde i 2015 regnskabet.

Denne guide viser hvordan du ser hvilket regnskabsår du befinder dig i samt hvordan du skifter mellem regnskabsår:https://dinero.dk/support/skift-regnskabsar/

Hvis dette ikke løser dit problem må du meget gerne henvende dig til Dinero Support gennem dette link, og medsende dit firma ID :-) Så kan vi bedre hjælpe dig :-)

https://dinero.dk/om-dinero/kontakt/

De bedste hilsner

Camilla

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Camilla, det var præcist hvad jeg manglede :)

Som sagt, jeg vidste at det var noget dumt.

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret John. Jeg ved godt at jeg skal lukke regnskabsåret for at kunne udligne fakturaen, men i første omgang skal jeg bare have den faktura ud som kunden venter på.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

ah sorry NobleK - ny faktura - bare stå i ret regnskabsår helt enkelt :)  Men hvorfor ikke i alle fald lukke 2014 - som jeg forstår det, så kan man bogføre videre og status følger med over

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)