Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kunne godt bruge lidt hjælp :)!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  My Try Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hey alle sammen:D!

jeg er ved og have min hjemmeside færdig:) mangler dog lidt i nu og kunne godt tænke mig lidt tips eller en ny ide :)

http://mytry.dk/

ris og ros modtages :)!

mange tak og ha en super dag der ude :)

Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 28
Fra  Netma Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stephan

Jeg synes, at det er en fin, simpel og overskuelig hjemmeside.

Personligt ville jeg måske gøre hjørnerne af din div="page" afrundede.

Endvidere, jeg tænker at I måske kunne gøre siden mere "festlig", bl.a. fordi at I tilbyder at arrangere events. Men det er selvfølgelig en fin balancegang, da det nemt kan blive for festligt. Jeg tænker særligt på farver.

Lille: Bemærkning, måske læse lidt mere korrektur på siden.

Håber ovenstående kan bruges :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  My Try Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg siger mange tak og prøver lidt af dine tips ;)!

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som allerede sagt, så læse lidt korrektur :)

Ellers fin brugervenlig side, som er ret stilren

Held og lykke med det :)

Og ja afrundede hjørner kunne måske gøre en stor forskel

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  My Try Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

fik lavet det hjørnerne i toppen nu:) 

mange tak for hjælpen i to ^^

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Flot og enkel side

dog savner jeg noget beskrivende tekst et. Har læst teksten på siden og er faktisk ikke med på hvad I tilbyder. Ud fra teksten under event, lyder det til, at I tilbyder at planlægge og styre event og et andet sted kommer SEO og Adwords ind i billedet, i min verden 2 vidt forskellige tid, både hvad angår tid, resourser og aftale behov.

Det kan tænkes at jeg ikke rammer ind i jeres kundegruppe og det er derfor jeg ikke forstår hvad I tilbyder, men stadig savner jeg noget korrekt på hvad I laver.

Det var lige mine ord og så skal I have held og lykke med det hele :)

 

Venlig hilsen
Henrik

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:
Ud fra teksten under event, lyder det til, at I tilbyder at planlægge og styre event og et andet sted kommer SEO og Adwords ind i billedet, i min verden 2 vidt forskellige tid, både hvad angår tid, resourser og aftale behov.

Enig med Henrik.

Jeg bliver lidt forvirret af at se jeres website. I tilbyder events, ideudvikling og online strategier. Tre vidt forskellige ting, så jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad I er rigtig gode til. Det virker en anelse desperat...

Jeg ville vælge et område, og satse 100% på det. Alternativt lave tre forskellige websites, et til hvert forretningsområde.

Det er jo ikke unormalt at man som iværksætter har et forretningsområde man virkelig brænder for, men er nødt til også at arbejde med noget andet, som er ens bread & butter, mens man vækster det første. Det forvirrer bare mange potentielle kunder når man begynder at blande det sammen.

Mvh Carsten 

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide at du holder siden stilren og simpel. Det irriterer dog mit øje at teksterne fylder hele "content", altså at det er så bredt. 

En løsning på dette, (hvis det ønskes), kunne være at tilføje et billede på de sider hvor teksterne går fra den ene side til den anden, og derved få teksten til måske kun at fylde halvdelen af hvad det gør nu :)

Men ellers, en dejlig simpel side. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med et så bredt tilbud af services i udfører er det pudsigt du skriver i godt ved man ikke kan være dygtigt til det hele. Men det har andre også nævnt.

pæn og dejlig overskuelig side som har et nemt sprog og læse. Eneste jeg savner er billeder af dig eller jer som står bag firmaet på kontakt siden. Det øger i hvertfald min troværdighed når jeg kan se de folk som er bag en virksomhed, det personlig gøre det også mere, noget jeg godt kan li (det selvfølgelig ikke sikkert du kan li det samme :-)

og du mangler et E på din forside i ordet ide udvikling

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 25
Fra  My Try Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for alle jeres svar:)

ja jeg er godt klar over jeg har en del og tilbyde der inde min event del er måske lidt en drøm jeg håbet på ville blive til noget :) det gik dog ikke hehe

jeg ser på det hele og ligger et link op så snart min grafiker har klaret det hele :) 

tak for jeres tid og svar det sku dejligt folk tør sige noget her inde ^^

ha en super dag alle sammen :)!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)