Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for håndværkere og servicevirksomheder.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Glimrende initiativ.!

Men Gert hvad er det du vil have "hjælp" til ??

Er det en dialog om f.eks.?

Formål - målgruppe - kompetencer/ydelser fra de enkelte i gruppen - mål for gruppen /udbytte m.m. ???

Eller hvad ?

Vi skal vel også have defineret os selv ? (Hvem er vi, og hvad vil vi) m.m.

Og en præsentations runde på hvem vi er ? Nogle kan der læses lidt mere om på bl..a. Amino, og andre fremtræder for mig anonymt.

God søndag til alle

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det hele er glimrende, men er enig i at vi skal have etableret en profil og have sat nogle retningslinjer op for det vi skyder igang, så det bliver seriøst.

Kan der blive tale om at vi tager et telefonmøde på et tidspunkt?

Send mig gerne et telefonnummer på steenholdtservice@gmail.com - så ringer jeg Jer gerne op så vi kan få sagt ordentligt goddag til hinanden og får enderne til at mødes..

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Nielsen:

Jeg synes det hele er glimrende, men er enig i at vi skal have etableret en profil og have sat nogle retningslinjer op for det vi skyder igang, så det bliver seriøst.

Kan der blive tale om at vi tager et telefonmøde på et tidspunkt?

Send mig gerne et telefonnummer på steenholdtservice@gmail.com - så ringer jeg Jer gerne op så vi kan få sagt ordentligt goddag til hinanden og får enderne til at mødes..

ENIG Michael !

Og jeg selv har ikke en dyt forstand på Facebook.

Men man bliver vel mere eller mindre "tvangsindlagt" til det ????

Og når man bliver inde på Facebook mere orienteret i mod denne platforms muligheder, ændres nok også indstilling til mediet. ?

 

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ib og andre med interresse for denne facebook side. 

Mine foreslag er :

1 Alle med interresse går ind og skriver om deres firma, hvad de tilbyder og hvor.

2 Hvis nogen har interrese i at hjælpe med administrationen, design og alt hvad dertil hører, send mig en mail

3 Der kunne også være nogen der mangler en mand i nogle timer, noget værktøj, reservedele, eller retter sagt alt mellem himmel og jord, jo flere vi er jo bedre.

4 Fortæl jeres netværk om siden, igen jo flere vi er.....

5 Jeg har startet siden, men vil gerne have hjælp til at udbygge den, da jeg ikke har ubegrænset fritid, men da der allerede har været en del besøg, tror jeg det kan blive en godt

Mvh

Gert 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gert !

Glimrende ide.

Men hvad med denne Michael Nielsen ???

Det er trods alt trådstarter ???

Måske skal der også huskes på , at alle ikke er på Facebook i firmamæssig forstand??

Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ib

Har lige skrevet sammen med Miichel Nielsen. 

Ved godt at måske ikke alle er på facebook, men så kan de jo gå ind som privat person og fortælle om deres firma kan ikke se problemet i det.

Gert 

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Mar 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv ikke en firmaside på facebook - dette er et bevidst fravalg pga. nogle private omstændigheder..

Men til trods for det, ser jeg stadig en super mulighed for at netværke - netop med råd, vejledning, arbejdskraft, værktøjsleje og brug osv. osv.

Jeg ser for mig et netværk for professionelle - gerne en lukket gruppe. Ikke hemmelig, men lukket. Jeg ønsker ikke at det skal udvikle sig til priskrig imod hinanden overfor potentielle kunder mv. Det SKAL handle om at vi sammen kan skabe en god forretning for os selv med hjælp fra hinanden gennem networking.. Det er mine visioner med idéen.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at blande mig for meget, men er det ikke bedre i opretter en gruppe på LinkedIn, da det nu er mere til firmaer, end hvad Facebook er? 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun like siden men ikke blive medlem. Er det meningen eller hvordan :D

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)