Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til start af gadget e-handels virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg søger en sparrings partner el. kommende partner til opstart af min/vores kommende gadget virksomhed.
Personligt er jeg stødt meget på grund netop her. Jeg savner en partner der kan komme med sine øjne på sagen, en partner der kan være med til at indgå i beslutningsprocessen men også en partner der er frisk på at der skal arbejdes meget før der kan tjenes penge.

Jeg har før opstart af denne virksomhed drevet en virksomhed som i 2014 omsatte for lidt over 1. mio, denne virksomhed blevet drevet af mig selv, hvilket jeg i det lange løb ikke har kunnet holde til, og derfor er virksomheden nu solgt videre til en større kapital virksomhed.

Personligt at jeg rigtig god til at finde på nye ideér, undersøge markedet men også at drive en virksomhed.
Til denne virksomhed jeg ønsker startet har jeg allerede fundet en leverandør samt lavet kommende aftaler med netop denne.

Hvis du som jeg rigtig gerne vil drive en gadget virksomhed med alt der høre til vil jeg rigtig gerne høre fra dig.
Jeg glæder mig til at hører mere.

På forhånd tak. 

Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smartpit, 

Med hvilke kompetencer skal en kommende partner indeholde. 

Jeg er til dagligt salgschef for en stor dansk webshop

christian 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 17. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SMARTPIT

Jeg er på udkig efter mennesker med gode ideer og viden om, hvilke produkter der er efterspørgelse på. Jeg er i dag sparringspartner hos et par andre virksomheder som blandt andet arbejder med B2C og B2B salg over nettet. Foruden at være sparringsparter, er det mit ansvar at optimerer platformen på nettet (webshoppen/partnerportalen) og den online markedsføring. Eller sagt med andre ord - de sørger for at have de rigtige varer på hylderne og jeg får kunderne til at købe dem.

Hvis du har lyst at snakke mere om dit projekt, er du velkommen til at kontakte mig på rene.jeddi@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)