Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler mentor/partner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har de sidste 2 år arbejdet meget på at få startet selvstændig virksomhed i form af eget brand og webshop.

Jeg har ideer lige fra navn til hvad jeg vil starte med at få i produktionen og har indhentet tilbud fra leverandører lige fra selve produktet til indpakning, hang tags, tryk, design og mm.

MEN jeg søger en som er inde i det her med at starte virksomhed kan guide mig og stå på sidelinjen og vil kunne komme med input og sige når tingene bliver urealistiske.

Jeg er en ung fyr på 25 bosat i Odense C, jeg er uddannet salgsassistent m. Speciale. Derudover har jeg okay stort netværk da jeg i mange år har produceret elektronisk musik på professionel plan.

Jeg håber hører fra nogen. Kom gerne kun med seriøse kommentarer her inde.

Fra København
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Jeg har desværre ikke mulighed for at være din mentor, men måske du alligvel kan nyde godt af mine mange års erfaring i branchen. Jeg repræsenteret Urban Classics, et basic tøjmærke som mange customizer til at lave deres eget brand. Langt billigere og mere realistisk end at starte fra bunden. Derudover er alt tøjet lavet på egen fabrik i Kina, hvor du også ville kunne få produceret - hvis du hellere ville det. Men hvor der er europæsik ekspertise inde over. Jeg er klar over at det ikke er hvad du efterlyser, men måske alligvel det kunne være en lille hjælp, enten nu eller senere.

Held og lykke med det hele!

Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Poul

Tusind tak for dit svar, kan du evt. Kontakte mig over privat besked systemet? Vil gerne lige høre nærmere

Hilsen Brian.

Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Poul

Tusind tak for dit svar, kan du evt. Kontakte mig over privat besked systemet? Vil gerne lige høre nærmere

Hilsen Brian.
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian, 

Prøv at smid mig en mail på jh@jannikhansen.co.uk

Prøv at være lidt mere konkret, med hvad du har brug for - fra din mentor - og hvordan du mener du har brug for hjælp. 

Jeg har en hel del webshop og business erfaring. Og er rigtig god til at være "Djævlens advokat" og komme med modspil, for at se om idéer holder - og om du rent faktisk brænder nok for selv de skøre idéer for at de kan blive bragt til virkelighed. 

Og som toppen af isbjerget, så er jeg programmør - og har arbejdet med det halvdelen af mit liv - så jeg har en rimelig realistisk sans om ting er mulige indenfor tidsrammer og de økonomiske rammer. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)