Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop. Hjælp til Design, programmering og SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Vi sidder midt i processen til opstarten af en webshop. Forretningsplanen er godt på vej og vi nået til selve ombygningen af websiten. 

Her spiller der nogle forskellige emner ind som er altafgørende for en gode webshop. 

Design
Programmering
SEO
Webindhold+tekster
Markedsføring
PR

Hvis i kender til flere vi skal tage højde for, så lad os endelige høre. Al hjælpe modtaget med stor tak!

Det er primært design, programmering og SEO vi ikke kan gøre selv og vil derfor gerne finde nogle kompetente mennesker der beskæftigere sig med disse områder.

Nogle af jer der har gode erfaringer med virksomheder der udvikler webshops, som man kan få tilsendt nogle tilbud af? Al erfaring vedrører dette om det er god eller dårlig har ikke den store betydning, men vil hjælpe os videre. 

Mange hilsener Annemette & Mads

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Slå din pm fra :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 59
Fra  First Media Webbureau Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annemette og Mads,

Lyder spændende med nyt projekt.

Vi arbejder primært med firmaer, hvor vi varetager hele den online repræsentation. På den måde er det muligt for jer, at fokuserer på de ting som i er gode til og ønsker at arbejde med. Så klarer vi resten :-)

Vi arbejder kun med skræddersyede webdesigns, lavet af vores professionelle grafiker.

Send os meget gerne en forespørgsel på http://www.firstmedia.dk/faa-et-uforpligtende-tilbud , så vender vi retur med et tilbud.

Ser frem til at høre fra jer.

Mvh
Anders 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads og Annemette

Det lyder til at i allerede har gjort jer en masse fornuftige tanker omkring jeres webshop, hvilket helt sikkert vil gavne jer når i vælger at sætte gang i selve processen. 

Vi vil meget gerne afgive jeg er skriftligt tilbud på hvorledes vi kunne udarbejde jeres webshop. I kan læse mere om os, samt se vores referencer på www.ErhvervsHjemmesider.dk.

Smid mig en mail med jeres kontaktoplysninger til simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på 27 58 02 92, så kan vi tage et uforpligtende dialog omkring jeres projekt :-) 

Jeg håber på at høre fra jer. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)