Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde med Statsautoriseret Revisor

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en Statsautoriseret Revisor til et fast samarbejde. Vi er et lille konsulentfirma som beskæftiger sig indenfor revision og rådgivning. Nogle af vores kunder har behov for en autoriseret revisor, men vil fortsat være tilknyttet os pga vores gode rådgivning.

Vi søger derfor et mindre revisionsfirma og gerne en "alene" Statsautoriseret Revisor til fast og tæt samarbejde. Vi tilbyder naturligvis nye kunder ligesom vi forventer at få nye kunder. Partnerskab er naturligvis også en mulighed for den rette.

Kontakt os for yderligere info.

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

skal det være en statsautoriseret revisor eller kan en registreret revisor bruges??

Der er jo ikke så stor forskel på hvad vi må lave.

kontakt mig gerne så kan vi tage en uformel snak om det.

morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten hvad mener du med "registreret revisor" Ikke ment som dril, jeg vil bare godt kende betegnelserne. Som jeg ved (eller troede) så er der registrerede og godkendte som i princip ligger tæt (og vel slås sammen ) Hvad står her "registret" revisor for - er det en statsautoriseret/godkendt - eller hvor ligger "registreringen" ?

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En registreret revisor er også en godkendt revisor.

uddannelsen til registreret revisor er på vej ud hvorfor man nu kun kan uddanne sig som statsautoriseret revisor.

Forskellen går på at en registreret ikk må revidere og underskrive regnskaber for børsnoteret virksomheder og offentlige virksomheder.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46504
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

fino - ja så kan en reg vel generelt bruges helt som statsaut (jeg troede det hed godkendt) Bare det ikke er en som selv kalder sig revisor som alle må - så er det kun helt få ting en statsaut alene må vel

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er nemlig korrekt forstået.

Alle kan kalde sig revisor hvis det efter min mening er lidt noget øv.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Begrebet "godkendt revisor" kommer jvf. sammenlægning af loven for hhv. registrerede og statsautoriserede revisorer til den i dag gældende "Lov om godkendte revisorer og revisionsvirksomheder", bedre kendt som "revisorloven".

Egentlig bliver den fremtidige betegnelse så statsautoriseret revisor, hvorefter begrebet "godkendt revisor" forsvinder.

De registrerede revisorer som er tilbage kan så vælge at tage en tillægseksamen og blive statsautoriseret eller fortsætte som registreret revisor til sin ophørsdag.

Det er iøvrigt stort swet kun registrerede revisorer, som bruger betegnelsen "godkendt revisor", dog ikke undertegnede.

Tonny

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tonny "Det er iøvrigt stort swet kun registrerede revisorer, som bruger betegnelsen "godkendt revisor", dog ikke undertegnede." - se lige din egen signatur i forrige indlæg Big Smile

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Statsaut. revisor:

Hej Tonny "Det er iøvrigt stort swet kun registrerede revisorer, som bruger betegnelsen "godkendt revisor", dog ikke undertegnede." - se lige din egen signatur i forrige indlæg Big Smile

Touché

Yes

Tonny

EDIT

Og nu er det så rettetWink

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Kan i ikke spamme et andet indlæg? tak!

 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)