Det kan være et mareridt at finde den rette leverandør af SEO, ihvertfald hvis man ikke selv kender så meget til det. Når det så er sagt, så er det ærgerligt ikke at tænke SEO ind i sin markedsføring, da der ofte er rigtig meget værdi at hente her. Det kan derfor i de fleste tilfælde sagtens betale sig, at få lavet et ordentligt stykke SEO arbejde, hvis du vel at mærke finder den rette leverandør. Du skal passe på med leveradører, som ringer ud ved hjælp af telefonsælgere. Det er ofte løsninger, som ikke er skræddersyet netop til dine behov, og du betaler derfor for et produkt, som ikke er det bedst egnede til din hjemmeside. Derudover kan man som leverandør af SEO ikke love dig placeringer højt i Google, men kun give dig et estimat over hvad du forvente at kunne opnå. På http://seo-guiden.info/ har jeg lavet en tjekliste med ti punkter du skal være opmærksom på, når du skal finde en leverandør af SEO. Tjek den leverandør du overvejer op mod de ti punkter, og lever leverandøren op til de fleste af dem, så er du ihvertfald godt på vej. |
Start med Google og søg på: firmanavn, involverede personer
Tjek G+ profil
Tjek LinkedIn profil
Ingen kan levere ordentlig SEO for under 3.000/md. Det er min holdning.
Ingen kan love andet end at gøre sit bedste, her tæller erfaring.
Al SEO starter med søgeord!
Al SEO indebærer website analyse, du kan ikke reparere noget du ikke kan se er i stykker.