Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god Ide, eller en uopnåelig drøm

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere og andet godt folk.

Jeg er en ung mand der går på Aalborg Handelskole, med en drøm om at starte min egen virksomhed.
Jeg har i de seneste par uger gået med en lille ide til opstart af en website

Uden at udspecificere min idé, vil jeg oprette noget i stil med www.pricerunner.dk, der henter priser ind fra andre websites, og samler dem ét sted.

Om det er min uvidenhed der giver mig disse spørgsmål, håber jeg I kan hjælpe mig med.

1. Vil de store virksomheder være interesseret i en aftale om at give en %-sats, af et evt. køb foretaget efter en henvisning fra min side?
Altså, er der en forretning her eller ej? 

2. Hvor ligger energi-tyven, ved belastning af hjemmesiden?

Det skal siges, at jeg er ret uerfaren og derfor kan der være en del jeg ikke har taget med i mine betragtninger. 

På forhånd tak for at gide og læse med
Stefan, Aalborg.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stefan,

Lige til spørgsmål 1, så kan du overveje at benytte et affiliate netværk. Her vil du kunne få det ønskede setup, hvor virksomhederne giver en procentsats af købet foretaget igennem din side. Fordelen ved et affiliate netværk er, at de sørger for at lave aftaler med mange forskellige virksomheder for dig. På den måde har du nem adgang til aftaler med større virksomheder, selvom du er lille og nystartet :-)

Tag eventuelt et kig på det danske affiliate netværk, Adservice.  :-)

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 9. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Stefan.

J. Løhde:

Hej Stefan,

Lige til spørgsmål 1, så kan du overveje at benytte et affiliate netværk. Her vil du kunne få det ønskede setup, hvor virksomhederne giver en procentsats af købet foretaget igennem din side. Fordelen ved et affiliate netværk er, at de sørger for at lave aftaler med mange forskellige virksomheder for dig. På den måde har du nem adgang til aftaler med større virksomheder, selvom du er lille og nystartet :-)

Tag eventuelt et kig på det danske affiliate netværk, Adservice.  :-)

Tak for det :) . Det ser da ud som om det er noget af det jeg søger. 

- Stefan

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan som der nævnes tilmelde dig nogen affiliate netværks og bruge de webshops som bruger det. Kombiner det med dette plugin - http://affiliateplugin.dk/ og du har en fuldautomatisk pris-udtrækker som selv opdaterer priserne som de valgte webshops gør det. Det er ikke gratis, men jeg er ret sikker på, at prisen er godt givet ud i betragtning af hvor meget tid den vil spare dig.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)