Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros fra konstruktive Aminoer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Aminoér,

da jeg er ved at starte en ny onlineshop der handler med havemøbler i teaktræ, polyrattan og aluminium, vil jeg rigtig gerne have noget feedback fra alle der gider at afse et par minutter.

Lige nu er jeg ved at bearbejde billeder til de forskellige varer og der er derfor ikke så mange varer i shoppen endnu, men det kommer. Vil dog gerne have lidt "ris og ros", gerne meget af det sidste Wink, og hvis der er nogen der sidder med et par guldkorn, så kast dem endelig efter mig.

Idéen med SeasonOutlet.dk er, at de havemøbler / varer, der er de nyeste NU, kan sælges - meget billigere - via min onlineshop, når sæsonen er slut.

Altså, hvis en given vare er "sidste skud på stammen" i foråret / forårssæsonen, så ligger importørerne som regel inde med et vist varelager i efteråret, som ikke er blevet solgt hos deres nuværende forhandlere (fysiske butikker). Jeg har derfor lavet en samhandelsaftale med en af de størrere importører af havemøbler i Skandinavien og det betyder, at når vi åbner primo februar 2008, så kan vi sælge lækre kvalitets-havemøbler, til rigtig fornuftige priser.

Lad mig høre hvad i synes om SeasonOutlet.dk

På forhånd tak!!!
WebRebellen Embarrassed

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Din tekst er ALT for lille, jeg kan overhovedet ikke læse det der står under "easonOutlet.dk, åbner primo feb. 2008"

Det er krims krams på min Firefox.

Ellers er generelt alt skriften en smule småt. det udelukker en håndfuld brugere.

Selve designet er måske meget fint, men måske lav det lidt mere "Skalébart" sådan så en skærm med lille opløsning og en med kæmpe opløsning kan se hvad der foregår. ps: Hold igen med de kraftige skygger

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Fjern Links i venstre menu, du ønsker ikke folk skal forlade din butik før de har købt noget.

2) "Personlige Oplysninger" lyder forkert i mit øre (som oplysninger om dig). Ved ikke hvad det bedste danske ord er, men på engelsk er det "privacy policy".

3) Det ser ud til at du i topmenuen vil have de samme links som under Info til venstre. Jeg ville nok enten fjerne dem helt far topmenuen, eller få noget af det fra dit varekatalog derop så der er flere steder med "call to action".

4) "Lagerbeholdning" skal du nok overveje om det er et begreb der forvirer mere end den hjælper brugeren. Jeg ville pille det af for alt andet end de varer som IKKE er på lager.

Ellers kan jeg godt lide at "Varekatalog" øverst til vestre er så direkte så man ikke er i tvivl om hvor man kan finde varerne.

Mvh Jesper

Fra Hørsholm
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper og Simon,

 

er altid rart med lidt fremmed input, vil gemme jeres indlæg og have dem med i mine overvejelser.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)