Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan have udløst et boom i salg af vores digitale musik?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 8. januar eksploderede vort salg på iTunes. Det var een bestemt ældre (1995) udgivelse (Bachs solo cello suiter med Erling Blöndal Bengtsson) der gik amok. Der blev over en kort periode solgt 582 hele albums og 3.176 enkelte tracks, hvoraf langt de fleste var track nr. 1. Knapt $7.000 ind på kontoen luner jo i en kølig tid, men hvad kan have udløst dette?

Jeg kan næsten kun forestille mig, at een eller anden knold må have postet eet eller andet på et velbesøgt site på de sociale medier, som jeg ingen som helst forstand har på. Hvordan finder jeg ud af det? Det giver jo blod på tanden til at følge op.

Jeg har selv Googlet, men har ikke fundet noget der giver mening.

Keywords:

Johann Sebastian Bach

Erling Blöndal Bengtsson

Bach: 6 Solo Cello Suites

Suite No. 1 in G Major

Danacord

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at sætte dit Itunes link i en google søgning hvor du skriver

link: ""

Linket til din itunes placeres i mellem gåseøjnene.
Så kan du se ting der linker til den side og måske kan finde årsagen.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtigt, men ...!

Når jeg åbner iTunes på min Mac vises "Min musik". Hvis jeg klikker over til "iTunes Store" og søger efter CDen (og finder den), så er jeg jo stadig lukket inde i iTunes og kan ikke se et link nogen steder. Højreklik på afspilningsknappen viser ikke noget. Hvordan i alverden skal jeg så aflæse (kopiere) et link?

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

KlaMus:
Jeg kan næsten kun forestille mig, at een eller anden knold må have postet eet eller andet på et velbesøgt site på de sociale medier, som jeg ingen som helst forstand har på. Hvordan finder jeg ud af det? Det giver jo blod på tanden til at følge op.

Hvis det er tilfældet, så er betegnelsen "knold" vist ikke den pæneste betegnelse, vedkommende står i stedet til en stor tak i min verden :)

Tilmeldt 19. Feb 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Skrubbeltrang:
Hvis det er tilfældet, så er betegnelsen "knold" vist ikke den pæneste betegnelse, vedkommende står i stedet til en stor tak i min verden :)
Det var min sædvanlige platte jargon der viste sit uhyggelige fjæs her. Du har selvfølge ret Skype-BigSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dollar's:
Ellers kunne det være at P1 har spillet den
Vore udgivelses jævnligt på DR, em at så mange danske skulle have hentet den på iTunes uden at vi har kunnet mærke det i vores fysiske butik, tvivler jeg stærkt på. Det plejer vi at kunne aflæse ret direkte i antallet af kunder.

Tilmeldt 29. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det tror jeg godt at jeg kan hjælpe dig med :) Den blev brugt i serien Elementary - Sæson 3, Episode 9 "The Eternity Injection" Det er god energi :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LOS:
Det tror jeg godt at jeg kan hjælpe dig med :) Den blev brugt i serien Elementary - Sæson 3, Episode 9 "The Eternity Injection" Det er god energi :)
Øhhh, du trækker ikke i mit ben, vel? (= Pulling my leg). Hvor kan jeg finde info om dette?

Lige to sekunder ...

... (1)

... (2)

Mondieu. Det er rigtigt!!! http://heardontv.com/tvshow/Elementary/Season+3/The+Eternity+Injection

Tusind tak, LOS :-)

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i sat Google alert op så i får en besked så snart en nævner jeres navne/nummer et sted på nettet? Det er en gratis google servivce

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)