Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Addwords - hvad skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

I vores branche (klassisk musik på CD, DVD og Blu-ray) er der - så vidt jeg kan bedømme - ikke mange addwords at vælge imellem. Jeg TROR at folk (og her tænker jeg globalt på engelsk) at folk søger efter "classical", "classical music" eller "classical CD", men jeg ved det det ikke. Hvordan får man sig møwet ind der?

Det anbefales bl.a. at man vælger nogle andre nøgleord en konkurrenterne, men dels kan jeg ikke lige komme i tanker om nogen og dels vil sådanne sikkert give magre resultater.

Hvad er det bedste (og gerne gratis, men ingen betingelse) værktøj til at analysere hvad konkurrenterne gør?

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har meget brugt adwords egne tools, som deres søgeordsplanlægning.

Der plejer at komme ret meget frem vi ikke lige selv havde tænkt.

Natasha

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Tranquebar Copenhagen APS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Du skal benytte Adwords Keyword Planner og list alle de søgeord du kunne tænke. Søgeordene skal være specifikke og relevante i forhold til det produkt annoncen henleder til. Classical CD skal lede hen til en side som hedder classical CD - med mange forskellige klassiske CD'er, fordi det er det kunden søger efter. Hvis de derimod søger på Beethoven sixth symphony, vil der gerne ledes hen til netop dén CD.

DBH
Magnus Skyt Høj
www.t-smykker.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)