Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på forside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kunne i være søde at give noget feedback på min webshops forside?

Det ville være super cool.

www.Gadgex.dk

tak på forhånd :)

Fra Vejle
Tilmeldt 22. Jan 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg synes umiddelbart at forsiden er lidt kedelig. Jeg kan godt lide den enkle stil og farverne, men synes enten er der mangler noget - eller at der er for meget. 

Lad mig foreklare: Jeg synes at forsiden lige nu står lidt som en mellemting. Enten ville jeg gå all in på den enkle forside med store billeder og stort tekst som fx. på Dinero's nye hjemmeside, eller på Apple's. Hvis du gerne vil have produkter på forsiden, så måske vælge en forside som har mere fokus på det - fx. som Komplett og Elgiganten gør.

Ønsker du at mestre dit (spejlrefleks)kamera og tage fantastiske fotos? Bliv klogere på Fotoklog.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Falder ikke lige i min smag.. virker umiddelbart som et site uden indhold, og virker derfor meget tomt.

Hvis jeg var dig ville jeg prøve at skabe fornemmelsen af at der mere indhold på sitet, og ikke kun en forside med 6 produkter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

linket find os facebook fungeret ikke på min computer det nederste på sidden det øverste på sidden opdaget jeg senere  , så kig lige på det gik lidt tid før så det mere syndelighed dette god ide , jeg kan godt lide læse tilfredse kunder og kunder der like en ville give sidde større troværdighed

jeg kan heller ikke se mere end 6 vare det virker heller ikke helt seriøst for mig større udvalg vil klart forbedre troværdigheden 

tager mod kort dem ville jeg lave i deres farver så man hurtigt kan se tager imod visakort og det andet ikke sikkert på men ligner mastercard farverne ville gøre det lettere at se hvilken kort 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)