Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have fat i et domæne navn hvordan?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Fra  Ollies Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.
Sagen er den at jeg skal til og oprette et firma. Jeg søgte så i den forbindelse efter det domæne navn som hedder det mit firma skal hedde. Det er købt af en for 8 år siden og han ønsker ikke at overdrage det til mig. Hvordan er jeg stillet der? Domænet har aldrig været i brug.

Mvh Maria
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Fra  Ollies Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej -'Anders.
Tak for svar. Domænet bliver ikke brugt til noget. Jeg har skrevet pænt til manden så nu må vi se.
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jo tænkes det bruge stil e-mail adresser, det kræver ikke en online side.

Altid et forsøg at kontakte personen der ejer det, men giver det ikke noget, så vil jeg se om jeg kunne finde et andet domæne navn.

 

vh
Henrik

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 21
Fra  Ollies Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Har fået svar og vi ligger i forhandling.
I følge det jeg kan læse mig frem til på juf.dk vedr. Domæneklagesager har jeg dog mest krav på domænet, så ved ikke om vi sådan skal forhandle eller jeg egentligt bare skal have domænet for det beløb han nu har givet for det i sin tid?

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da fint I ligger i forhandlinger, så måske kan du købe det til en fornuftig pris - Du skriver, at du skal til at oprette et firma og det er hverken det bedste udgangspunkt for forestillingen om, at du skulle have krav på det eller for en sag i klagenævnet - Hvis du tjekker de sidste sager i klagenævnet, så finder du ud af at de fleste klagere taber den slags sager og der skal rigtig gode argumenter på bordet, hvis du skal have en chance den vej rundt.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du går igennem domæne klagenævnet, så kan de jo påstå at du bare har stiftet virksomheden for at få domænet. 

Vedkommende kan have domænet for at arbejde på en offline version og først om måneder gå public med det. 

Alternativt kan domænet bruges til intranet, emails og andre webservices. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har ikke krav på domænet, som en anden har købt for 8 år siden! Heller ikke selvom du stifter firma i dette navn. Vær taknemmelig over at ejeren overhovedet går i forhandlinger med dig, og kan I ikke blive enige, må du finde et andet navn.

Mvh
Pernille 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - chancerne er meget små

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)