Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webshop platform?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 63
Fra  Bobo ApS - www.boboonline.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay, er det årligt?

BOBO - Møbler og boligtilbehør til de bedste priser. 

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Benova Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil til en hver tid vælge Magento. Du har i vores optik de bedste muligheder for succes i sådan en installation.

Der kan være nogle højere udviklingspriser forbundet med Magento, men det bedre dækningsbidrag på sigt burde opveje.

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolai :

Nogen der har erfaring med Shoporama?

Ja jeg driver både KabelX.dk og OutdoorPro.dk på shoporama platform. Det kan klart anbefales! Begge shops har været på anden platform førend og har kunne mærke betydelig stigning. 

OutdoorPro.dk kom faktisk over for ca. et år siden. Og sammenligner sidste år med året forinden på anden platform, er salget steget med 300%.

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg anvender Shoporama til www.gilpa.dk og har gjort dette siden januar. Sammenlignet med min tidligere shop er det rent luksus limosine :-)

Der er tænk på tingene ift webshops og hele opbygningen og programmeringen er nøje overvejet ift SEO.

Nem at gå til og meget kort vej til udviklere og support foruden yderst velfungerende brugergrupper både online og offline.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai :
- har en smule kendskab til  shopify

Jeg tror du skal tage en beslutning om, om du går med hosted løsning som shopsy/shoprama eller  en gør det selv løsning som magento/prestashop/woocommerce.

Via en hosted løsning som shopify har du adgang til en masse templates og der er tænkt på at det skal være let for dig at starte webshop. Du behøver ikke vide så meget. Har du problemer kan du altid ringe/skrive til deres support og få den hjælp du har behov for.

Nogle nævner Shoporama, vælger du shoporama har du brug for en udvikler/designer til at lave din side. Brian Brandt fra clickstarter har en pakke der koster 20k ud over det skal du betale 750,- per maaned. Dvs det første år kommer til at koste dig ca 30k. Shoporama er ikke en gør det selv løsning. De har dog en rigtig god hjælpe gruppe på facebook, hvor folk hjælper hinanden. Som nogle nævner har folkene bag shoporame virkeligt tænkt på seo og hastighed.  Men brugervenlighed ala Shopify skal du ikke regne med. De har dog nogle templates som man selv kan tilpasse, de er altså ikke særlig kønne og det er ikke den samme enkelhed som du får i et Shopify tema som du let selv kan sætte op.  Den anden dag så jeg en nævne at shoporama skulle være en en kopi af Shopify, det skal du ikke regne med. Feks hvis du skal ændre dine email skabeloner foregår det over ftp http://shoporama.clickstarter.dk/saadan-aendrer-du-dine-mail-skabeloner-paa-shoporama/  Ud over det kan du prøve at sammenligne shoporamas landingside med en smartkollektion i shopify osv.

Går du gør det selv vejen skal du betale for alt det du ikke kan selv kan, her vil du opleve at pris og kvalitet hænger sammen, det let at købe billig hjælp. Men det kan nogle gange vise sig at blive dyrt. 

Jeg vil anbefale dig at starte med Shopify da du kan komme igang for under 1/3 del af det som det koster at starte i shoporama. Gå gør det selv vejen er for mig personligt ikke et alternativ.

Når du har drevet butik og fået erfaring og penge, så vil du være i stand til at se de fordele du kan få ved at flytte til et system som Shoporama.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Som du kan høre er der rigtig mange muligheder og mange er glade for forskellige platforme.

Jeg har selv arbejdet på en række forskellige platforme og der er fordele og ulemper ved dem alle.

I opstartsfasen kan du formentlig bruge dem alle. Men det er vigtigt at du sætter dig ind i hvordan dine produkter struktureres. Altså hvor kompleks shop du vil få.

Skal du sælge en 'kop' er det ofte simpelt. En t-shirt i forskellige farver og størrelser er lidt mere komplekst.
Er dine priser faste eller skal du Eks kunne opdatere priser fra forskellige leverandørers kataloger?
Sælger du i Danmark med dansk moms på dansk. Eller på flere sprog til flere markeder.
Fragt, told osv.
Er din shop tænkt som er domæne eller flere domæner.

Og hvad med kundeservice, returvarer økonomisystem for bare at nævne nogle aspekter du bør overveje.

God vind med shoppen :)

David

Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale to steder, hvor al teknikken bliver klaret for en og man kan starte med en pæn gratis designskabelon:

Det danske Visma til 179 kr/mrd, der er smart hvis du vil have integreret regnskabsprogram:
http://www.visma.dk/software/regnskabprogrammer/websitewebshop/overview/

eller det smarte ECWID til 90 kr/mrd, der også kan indsættes på en Facebook-side. De første 10 varer er gratis, så det er et godt sted at starte op:
http://www.ecwid.com/
Eksempel: http://www.legeselskabet.dk/
Derudover får du brug for et webhotel, f.eks. https://www.one.com/da/ til 14 kr/mrd.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)