Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af app, programøre/partmere søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg og en ven vil gerne udvikle en app, vi har lavet nogle skitser og oprettet et spørgeskema for at undersøge markedet. Vi er kun lige kommet i gang og der er en masse arbejde forude. Vi tror på vores ide og ønsker kontakt til nogle programmører og samarbejdspartnere som vi kan arbejde sammen med og få vores app ud. Vi har KÆMPE forventninger til vores apps potentiale. Skriv gerne hvis du mener du kan hjælpe os og skriv også gerne hvis du har nogle spørgsmål.

Med venlig hilsen

Asif

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asif,

Jeg vil gerne hjælpe jer med jeres app :) Vi kan tage den over mail: m/nsted.dk

Kig på mit website: moonsted.com

//Mathias

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Asif

Det lyder da spændende, men husk at det faktisk ikke er en APP I vil udvikle, det i er igang med er at lave en virksomhed, hvor APP'en er produktet. Men det er i sikkert opmærksomme på.

Hvad type samarbejdspartner er det i er på udkig efter ? en der skal indgå i virksomheden, eller en der mod betaling kan hjælpe jer med at få udviklet jeres APP ? - hvis det er det sidste kan jeg godt hjælpe jer - men i kan selvfølgelig også slå den op på Amino Freelancer - der får i helt sikkert en del bud.

Anyway, så held og lykke med projektet

//Morten

Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten og Mathias,

Det er sådan at vi app'en er meget kompliceret/har mange funktioner. Der skal være mindst lige så mange funktioner til app'en som Facebook har til deres app. Jeg kan kort forklare hvordan vi forestiller os processen, fra ide til det færdige produkt.

Meget kort, så er vores app den næste store social media app.

Når vi har færdiggjort vores spørgeskemaer og fået styr på hvilke funktioner app'en skal have, samt hvordan de bedst bruges, skal vi have et konkret bud på hvad det vil koste. Det er her at en programmør/samarbejdspartner kommer ind i billedet. Vi skal have en nogenlunde vurdering af hvad det vil koste at udvikle app'en samt, have en ide til hvad det vil koste med servere, websted osv. Vi vil så fremvise projekteret på kickstarter og finansiere udviklingen af app'en via den vej. Alternativt vil vi finde finansiering hos en samarbejdspartner. Når vi har nået vores mål for finansiering, skal vi gå i gang med udviklingen og til sidst have app'en lanceret hos Google Play.

Jeg håber det har givet en ide til hvad vi vil og hvor langt vi er.

Med venlig hilsen

Asif 

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Asif

Det vigtigste her er nok "Think-big but Start-small", og sørg for, fra start af at gør jeg nogle tanker om forretningsmodellen. 

Med det mener jeg at I ikke skal starte med alle funktionerne - tænk gerne Facebook her igen - Til at begynde med var det jo faktisk en meget begrænset løsning, både rent funktionalitetmæssigt og geografisk - og dertil kommer at Facebook jo rent faktisk var rigtigt mange år om at blive en god forretning.

Det I står jer allerbedst ved er faktisk at starte med at få lavet en slags "MVP" = Minimum Viable Produkt - dvs det mindste I kan slippe af sted med hvis app'en skal give mening - hermed begrænser I risikoen væsentligt og I får hurtigere noget ud på markedet som  I kan begynde at teste på.

//Morten

Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.
Du har helt ret og vi har også haft det i tankerne at starte op med kun nogle få funktioner. Vi ser dog gerne helst at vores app skal kunne alt det vi ønsker, og det er netop derfor vi søger nogle partnere/programmører, som kan hjælpe os. Vi vil gerne vise hvad vi forestiller os, at vores app kan, men måske er det også for mange ting vi ønsker på en gang.

Med venlig hilsen
Asif

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Asif:
Vi ser dog gerne helst at vores app skal kunne alt det vi ønsker, og det er netop derfor vi søger nogle partnere/programmører, som kan hjælpe os. Vi vil gerne vise hvad vi forestiller os, at vores app kan, men måske er det også for mange ting vi ønsker på en gang.

Er det en meget stor APP, så skal i passe meget med at gå efter "the-full-monty" fra starten, det knækker I halsen på.

Men, afhængigt af behovet, er der jo også andre muligheder. Jeg mener hvis det er for at få lavet noget I kan benytte på Kickstarter eller til investorer i almindelighed, så er det at starte med at få lavet design/wireframes, og måske en video der viser jeres Vision måske det bedste første skridt.

Men sig endelig til hvis I har brug for lidt sparring her - Jeg hjælper gerne med lidt indspark til hvad det er I har behov for, og jeg kan også hjælpe med en designer/"video-maker" mm

//Morten

Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Ja vi skal også fremvise projektet og ønsker en video til kickstarter/partnere. Vi har lavet nogle skitser til hvordan app'ens udseende. Men det er kun på papir og vi har ikke valgt farve endnu. Kan du evt. lave en animationsvideo der viser hvad vi har lavet og omkring vores projekt? Hvad vil det i givet fald koste?

Med venlig hilsen

Asif og Dannie

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Asif og Dannie,

Jeg kan også hjælpe jer med animationsvideoen :) Har besvaret din mail :)

//Mathias

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)