Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor til vurderingsberetning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ringede til erhvervsstyrelsen idag, angående driftselskab til mit nylige lavet holding

og de sagde jeg skal bruge en revisor til at vurdere de 50.000 der står på en konto i mit holding, fordi der ikke er tale om likvide midler, men værdier. - selvom det eneste mit holding ejer er en konto på 50.000.

Så mit spørgsmål er om der er en revisor eller advokat herinde, der har autoritet til at godkende det, vi betaler naturligvis gerne.

Kan det virkelig passe at der skal en revisor til den slags? - det jo bare at se på en konto og sætte et kryds fra deres side?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder lidt mærkeligt, men er ikke selskabs ekspert. Måske er det for tjekke om evt forpligtelser i holding, og tjekke om nogle har pant etc i det?! (et gæt!)

Smid den ind på www.agera.dk - og så find en den vej :) Det er nok ikke så dyrt :)

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric,

Revisoren står til ansvar for at han har gjort sit arbejde godt nok i forbindelse med at sikre, at værdierne er til stede. Det er denne arbejdsindsats du betaler for - og ikke kun for at sætte krydset. Derfor kan det virke uhensigtsmæssigt dyrt.

Du kan læse mere om selskabsstiftelse ved apportindskud (andre værdier end kontanter) på Agera, hvor du selvfølgelig også kan finde en revisor til en rimelig pris. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric - Tekstspot.dk:
og de sagde jeg skal bruge en revisor til at vurdere de 50.000 der står på en konto i mit holding, fordi der ikke er tale om likvide midler, men værdier. - selvom det eneste mit holding ejer er en konto på 50.000.

Der skal ikke ske en vurdering men alene en bekræftelse af at beløbet er tilstede. Det kan du få en advokat eller revisor til at gøre. 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:

Eric - Tekstspot.dk:
og de sagde jeg skal bruge en revisor til at vurdere de 50.000 der står på en konto i mit holding, fordi der ikke er tale om likvide midler, men værdier. - selvom det eneste mit holding ejer er en konto på 50.000.

Der skal ikke ske en vurdering men alene en bekræftelse af at beløbet er tilstede. Det kan du få en advokat eller revisor til at gøre. 

Kan min bank ikke klare det?

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46558
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis de 50.000 kr er tilstede og er kontanter så skal de bare bekræftes og det kan en advokat normalt lettest gøre - alt måske en revisor - Banker kan også bekræfte kapitalen er på en konto - men de tager normalt lige så meget for det som en advokat og jeg tror da jeg ville lade en advokat klare det - pengene skal i alle fald stå på en konto til stiftelse  af det nye drift (hvis jeg husker tråden ret er det drift du vil ha stiftet) og du skal så også ha sambeskating og ejerbog og register på plads - Det hele kan vel gøres for 2-3000 kr, det ville jeg nu nok ofre. Beløbet kan ikke trækkes fra som udgift (skal lægges til ved skatteregulering( men momsen er købsmoms

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har styr på resten, inklusiv alle dokumenter.

Min bank gjorde det kvit og frit ved holding, og det tog 1 dag. - så jeg vil prøve og gentage succesen.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric - Tekstspot.dk:

Vi har styr på resten, inklusiv alle dokumenter.

Min bank gjorde det kvit og frit ved holding, og det tog 1 dag. - så jeg vil prøve og gentage succesen.

Super - godt sted at starte :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)