Hej alle. Jeg har startet ApS og åbnet en butik, men alt glæden er pludselig blevet overskygget af et "forbandet" skilte firma som rent ud sagt har taget røven på mig (føler jeg). Jeg startede med at indhente et tilbud på et facadeskilt, hvilket var fint nok og det blev godt nok ikke helt som jeg havde forestillet mig i designet men jeg accepterede det som det nu engang var i designet. Jeg forespurgte til garanti på skiltet fordi jeg med en negl kunne løsne folien fra den plade de havde brugt, og fik at vide at de havde 5 års garanti på folien men ikke på pladen som de havde sat folien på (dette fik jeg først oplyst efter skiltet var sat op). Jeg brokkede mig over samlingerne men fik besked på at det var fordi butikken var skæv så det ville de ikke gøre noget ved, tiltrods for at de ved opsætningen ellers havde lovet det. Skiltet har ikke engang siddet i 30 og nu slår pladerne sig og buger ud ad :-( Jeg er nervøs for hvordan det vil se ud om 3 måneder eller et år... Jeg har jo alligevel betalt næsten 10.000 kr for det og det ligner bare en tynd hvid træplade med en gang selvklæbende folie bogstaver på. Jeg har betalt halvdelen af regningen men syntes at det er helt hen i vejret at jeg skal betale for sådan noget LORT Problemet er at skilte firmaets ejer er højtråbende, arrogant og virkelig en der ville give problemer i og foran butikken som ville være yderst pinligt, så jeg tænkte på, har jeg/firmaet ingen rettigheder fordi mit firma er et ApS og det er erhverv? Der må da være en form for garanti på sådan et skilt? Håber nogen kan hjælpe da de økonomiske midler er begrænsede her i starten men jeg syntes alligevel ikke at det er i orden at levere en vare der ikke holder 30 dage, og hvad gør jeg senere hvis bogstaverne løsner sig eller pladerne bliver værrer.... Jeg er frustreret og fortvivlet over situationen så håber nogen vil bruge lidt af deres weekend på at svare. På forhånd tak for hjælpen. |
Du kan og skal gøre indsigelse hvis produktet ikke lever op til beskrivelsen fra sælger