Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gode råd til at starte betting-site

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har længe gået med en drøm om at starte et betting site, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og ved ikke hvor jeg skal starte. Det er helt nyt for mig, så jeg kender ikke engang de basale ting. Jeg har hverken registreret et firma, lavet hjemmeside, lavet budget eller noget ligende. skriv gerne hvis i har nogle gode råd.

på forhånd tak :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at kigge på en forretningsplan, da den kan give dig et hurtigt overblik over hvad dine tanker er. Der findes nogle gode skabeloner her på siden :)

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et affiliate site du vil lave, skal du selv være bookmaker eller er det noget helt tredje du havde tænkt dig?

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle nok starte med at undersøge lovgivningen omkring en bettingsite. Skal den godkendes, af hvem, hvad koster det osv. For alene svarene på disse spørgsmål kan gøre at alt andet omkring forretningsplan osv. bliver helt ligegyldige.

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil som Andy også spørger lige have afklaret hvad du egentlig helt præcist mener med et bettingsite?

Er det bare med spiltips, så er det alm. journalistik og det tror jeg bestemt ikke kræver godkendelser, vil du selv udbyde spil, så skal du godkendes af spillemyndigheden og købe en licens osv. Men det hele kan de oplyse :) Men jeg gætter mest på det er spiltips du gerne vil afgive. Og må jeg der sige at der er allerede mange, og hvis du er god til at komme med tips, så vil jeg da anbefale dig at skrive indlæg på de allerede eksisterende sider, www.betxpert.com eksempelvis som er en fremragende side, de bedste kommer med i deres ekspert panel, og der mener jeg også man får et lille honorar for ens tip, på en eller anden måde :) Så hvis det kun er for at dele tips, ville jeg gå den vej :)

MVH
Hans Pedersen
Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Andy

jeg har tænkt at vi selv skulle være bookmaker. jeg har ikke helt styr på hvad et affiliate site er?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)