Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hosting af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i lang tid sat med tanken om at jeg gerne vil begynde en webshop af en art. Men jeg ved ikke helt hvordan det hele foregår, det er noget med at man kan skabe hjemmesiden med Wordpress, men jeg skal også finde et hostingservice af en art? Er der nogen der kan forklare nærmere hvordan det hele hænger sammen?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Ja, du skal også finde en hostingleverandør, hvorpå du skal tilknytte dit ønskede domæne. Derefter skal du uploade WordPress CMS til din domæne, hvorefter kan du starte på alt det sjove webarbejde :-) 

Hvis du selv vil prøve kræfter med udviklingen så opret dig hos Unoeuro, eller lign. Super billigt, nemt at gå til. 

Såfremt du måtte ønske hjælp til at komme i gang med dit webshop-eventyr, skal du altid være velkommen til at smide mig en mail. Mine kontaktoplysninger står herunder.

Hav en dejlig weekend :-) 

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Simon:-)

Jeg vil se på Unoeuro:-)Jeg vil helt sikkert sende dig en e-mail hvis der er noget jeg vil spørge om:-) 

Du må også have en dejlig weekend! :-D

-Frederik

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at når du bliver seriøs med din shop er det en god ide at finde en hostingleverandør der kan holde til flere samtidige brugere - og ikke mindst tager backup man kan få genskabt (hos UnoEuro skal man betale for at få genskabt en backup).

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok:-)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Det skal jeg nok:-)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal sørge for at finde en host der  har en 1-clcik-install af WordPress, hvis du ikke er så teknisk anlagt.Det vil gøre det meget nemmere for dig i længden. WordPress har et plugin som hedder WooCommerce, g det kan du bruge til at lave en simpel webshop med. 

Jeg kan anbefale hosting firmaer som f.eks. UnoEuro og cHosting. De har begge en one-click-install som gør det nemt for dig at komme i gang. Du kan her finde en rabatkode til unoeuro og også andre hosting udbydere, hvis du vil spare lidt penge på dit køb. Ellers findes der rigtig mange hosting guides på nettet, hvor du kan læse om webhoteller, domæner osv for at blive klogere på det område :)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)