Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop med salg af designerlamper

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sven-Erik

Et par ekstra kommentarer fra mig. Overordnet er den rigtig god, og jeg havde egentlig kun 1 kommentar. Men det voksede lige. Nr. 8 og 9 er de mest alvorlige. Og nr. 11 kom lige til og blev storslem. :-)

1. Knapperne med Læg i kurv og Mere info (og de andre grønne knapper= er anstrengende for mine øjne - nok fordi jeg er rød/grøn-farveblind. Det er ikke noget problem på resten af siden, så det relaterer nok til kontrasten mod den hvid baggrund.

2. Når man har lagt en vare i indkøbskurven vises linket "Gå til kassen" øverst til højre, men linket er til indkøbskurven og ikke til kassen.

3. Når man er på vej til kassen, får man mulighed for at logge på eller tilmelde sig som ny kunde. Teksten på siden indeholder bl.a. "Denne tekst kan ændres efter behov.". Mon ikke det skal væk?

4. Siden Information om min konto trænger lige til en hurtig korrektur. Ret "E-mail adresse" til "E-mail-adresse" (denne findes også på andre sider), "Firma navn" til "Firmanavn", "Post nr." til "Postnr.", "Telefon nummer" til "Telefonnummer", "Fax Nummer" til "Faxnummer", "Password bekræft" til "Bekræft password". Det er lidt nede i detaljerne, men så lever den side op til resten. Ret eventuelt også "Mulige tilvalg" til noget andet. Det er lidt i overkanten, når der kun er 1 muligt tilvalg.

5. Prisen på hver enkelt vare vises med decimaler, selvom de vist alle koster noget med ",00". Indsæt også mellemrum mellem beløb og "DKK" for at lette læsbarheden. Slet eventuelt decimalerne - de angives nemlig helller ikke i indkøbskurven øverst til højre.

6. Angiv evt. tusindtalsseparator i det samlede beløb i indkøbskurven øverst til højre.

7. Nederst til højre på en produktoversigt vises teksten "Søgningen fandt: " foran sidetal og Forrige osv. Det er lidt forvirrende, da jeg i princippet ikke har lavet en søgning, men har valgt et menupunkt. Det ser om ikke andet pudsigt ud, når der står "Søgningen fandt: 1", og der vises 12 varer.

8. På siden med pendler virker knappen Læg i kurv ikke. Den linker til Mere info.

9. Hvis jeg køber f.eks. en Mast, pendel og vælger Mat nikkel og Hvidt polymert stof kan jeg lægge den i indkøbskurven. Virker fint. Men hvis jeg køber den samme lampe e´n gang mere, men denne gang vælger andre indstillinger på de 2 rullelister, så bliver min første bestilling slettet. Så nu får I kun solgt den ene lampe i stedet for 2.

10. Under Handelsbetingelser vises knappen Fortsæt nederst. Den går til forsiden og bør måske blot hedde Forside eller slet ikke være der.

Og så kan jeg vist heller ikke lige finde mere.

Jo da.

11. Du bruger vist samme e-shop som hos e-voks.dk, som jeg lige har testet. Hvis man indtaster et vareantal med 13 cifre, f.eks. 9999999999999 bliver prisen udregnet forkert. Jeg har lige købt rigtig mange Samurai lamper for kun kr. 5,27.

Fra Mårslet
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Meget stilren og flot shop. Jeg kan godt lide den grønne (lidt provokerende ) farve!

Lidt underligt at nogle af billederne er fritlagte, mens andre er meget firkantede.

Fik konen til at kigge på shoppen - og hun var parat til at købe med det samme, så den virker ;.)

Den blå blomst ville nok være mere logisk i grøntone, så der var samme harmoni.

Rigtig flot shop, held og lykke med salget.

PS. har I selv stået for programmeringen fra grunden eller brugt eller ændret et allerede eksisterende shopmodul??

Mvh Toby

Fra Solbjerg
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toby

 

Tak for tankerne.

Vi tager dine forslag/ændringsforslag med i vore overvejelser når vi ændrer på shoppen.

 

Ift til programmeringen har vi gjort brug af Martin fra Venio. Hvis du har brug for en super god virksomhed som kan klare det med programmering mm. kan kun anbefale ham. Du finder Venio her: www.venio.dk

 

Men tak for kritikken endnu en gang.

 

mvh

Sven-Erik May

www.rifraf.dk

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignBolig:

Ift til programmeringen har vi gjort brug af Martin fra Venio. Hvis du har brug for en super god virksomhed som kan klare det med programmering mm. kan kun anbefale ham. Du finder Venio her: www.venio.dk



Mange tak for rosen Sven-Erik.

For at udybe lidt så er shoppen bygget over vores standard system, hvilket betyder at backenden er ens i vores systemer men der udvikles et unikt design til hver kunde.

Jeg synes det er fornemt så mange er kommet med gode ændringer, og vi arbejder på at rette tingene til.

Men nu hvor i alligevel har kigget siden igennem så synes jeg i skal tage et kig på denne smukke Miss K lampe fra flos ;)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)