Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop som sælger hårvoks!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Sørensen - cygnet:

Hos mig står det vælg dit brand ind over det andet design, ikke så elegant. Jeg ville få sat de logoer på en linie for dem selv, og med brand navn som almindelig klikbar tekst nede under også. Hvor de ikke er tiltet. Måske noget ala det der er på www.swhandel.dk


Så er vi bare ude i det 'normale'?
Hvad hvis jeg der hvor de klikbare billeder er nu, smækker links ind under hvert brand navn? - istedet for at give dem sin selvstændige linie at stå på.

Jeg har forsøgt mig med både positionering vha. pixels og % afstand fra kant, top og bottom - men grafikken er stadigvæk glad for at placere sig ovenpå grafikken i midten.
Den kan vel ikke LÅSES, så den kun vises i venstre side og ikke kan overlappe?

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer

Jeg køber alle varerne!!! (se punkt 4).

 Et par ting fra mig:

1. Jeg kan kun komme til indkøbskurven ved at købe en vare. Jeg kan ikke rigtigt finde vej til indkæbskurven andre steder, hvis de er der.

2. Hvis jeg taster forkert i indkøbskurven og f.eks. angiver et antal med bogstav (hvis jeg ikke kan ramme tasterne), så bliver varen slettet. Der burde i stedet komme en fejlmeddelelse, så varen bliver i kurven.

3. Jeg føler mig lidt snydt af teksten på forside om gratis fragt, hvis jeg køber for mere end 499 kroner, og når jeg så er i indkøbskurven står der 25 kroner i levering.

4. Totalen i indkøbskurven beregnes forkert. Jeg kan f.eks. indtaste antallet 9999999999999 (13 tegn), hvilket giver en pris på lige over en billiard for den ene vare. Jeg har også en anden vare, der koster 124 i kurven. Subtotalen står dog til kr. 1,69, levering til 25 og totalen til kr, 1,69. Fejlen opstår først, når der lægges et antal med 13 cifre i kurven. Så begræns eventuelt længden på tilladt indtastning til 5, som er det maksimale antal cifre, der kan ses as gangen.

5. Lidt det samme som herover. I teksten til indkøbskurven øverst til højre står der, at jeg har 1.1111111111111E+38 Produkter  i kurven.

6. De røde stjerner og den røde tekst på siden Levering er svær at læse (jeg er farveblind).

7. Hvis man ikke angiver oplysninger under Levering og går videre, vises bl.a. denne tekst "Du skal vælge et land fra disses pull down menu". "disses" er jeg ikke helt med på.

 That's all.

Johnny

 

 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)