Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GoMore får folk til at mødes og spare penge samtidig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 15
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Matias Dalsgaard fra GoMore svarer på spørgsmål fra Amino brugerne. Matias svarer på alt fra hvordan de kom på idéen til hvor mange par der har fundet sammen gennem en køretur med GoMore.

10 år undervejs
GoMore er en service der gør det muligt at leje sin bil ud til andre Danskere samt arrangere samkørsel med andre der skal samme vej som dem selv.

Virksomheden har knoklet i 10 år med at skabe en forretning omkring det at lade Danskerne dele biler og de sidste par år er servicen endelig eksploderet og der er kommet mange brugere samt investorkroner fra bl.a. Jesper Buch som står bag take-away successen just-eat.dk.

Vedholdenheden sejrer
”Altså jeg kan godt lide at bygge business og jeg bryder mig ikke om at have noget liggende som ikke har nogen seriøs business plan og i en periode hvor vi ikke havde nogen klar plan for GoMore og vi ophørte med at investere i konceptet tænkte jeg da – skal vi bare trække stikket?

Det er lidt useriøst bare at have et site man ikke gør noget ved, men på den anden side var ideén bare så god at jeg tænkte – Det er for åndssvagt, altså det her det må kunne lade sig gøre” fortæller stifter Matias Møl Dalsgaard.

Grundet gutterne bag GoMore’s vedholdenhed står de nu med en forretningssucces og potentialet strækker sig langt inden for det Europæiske marked.

Samtidig har de nu fordelen ved at have afprøvet et koncept i mange år som først for nylig er blevet populært blandt den almene befolkning og er derfor allerede foran konkurrenterne.

Folk bliver kærester
GoMore har gennem tiden ført flere mennesker sammen som har dannet par på disse bilture og det mener Matias er en af de mest vidunderlige ting ved konceptet.

”Den sociale dimension er den mest forunderlige del af konceptet. Udover at det er en transportservice er det også hyggeligt og sjovt at man møder nye mennesker og det er faktisk derfor folk kommer tilbage igen og igen” fortæller Matias.

Matias giver i interviewet historien omkring hvordan de gik fra idé til virksomhed og derfra til succesfuld virksomhed. Fremtidsplanerne for virksomheden får vi også med. Se interviewet og hør historien om dele-bil-servicen der fører par sammen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)