Hvorfor tror du der er dårlig kundeservise?
Det er normal prisen til partner levandøre i udlandet
Billig undlands priser + partner rabat = min priser :)
Mvh
Du behøver ikke spille smart overfor dig :-)
Personligt kender jeg ganske godt til trykbranchen og startede et digital trykkeri op i 1997 og udkonkurrerede alt ,som havde eller forsøgte sig med digital tryk inden for en radius af 25 kilometer og kort efter skaffede vi os offset tryk også.
Vi gik fra 2 til 11 ansatte på knapt 2 år.
Når der nævnes dårlig service, så er det muligt at nogle oplever det eller har oplevet det hos Lasertryk - men jeg er 100 % sikker på at hos discountprint i Jylland er der ikke dårlig service og deres priser er matchende Lasertryk og nogle gange en del billigere.
En del af lave trykpriser er p.g.a. leverandørens egne lave omkostninger, men endnu mere super vigtigt er det at have 100 % rigtigt maskiner til løsning af hele opgaven og det ved jeg at de 2 nævnte trykkerier har.
Jeg har selv være på business rejse til Polen i år 2000 og her var det brevpapir og i den dur, som var en del billigere, men bøger / tykke kateloger i mindre oplag = NEJ.
Vores trådstarter ønsker pris på et oplag på 200 stk. og du siger at du kan vil løse opgaven, ved at han skal købe 2,½ gang mere end han efterspørger....det er da dårlig kundeservice allerede inden start.
Det jeg kan forstå og tolke ud fra din salgs opstilling / oplysninger er at hos din leverandør ikke eksisterer digitalt tryk selv i 2015 og det giver meget lidt fleksibilitet og kunder kan ikke få print on demand hos jer
Hvis jeg var brooker for trådstarter kunne jeg forhandle pris ned med mindst yderligere 10 -25 % afhængig af hvilket trykkeri han selv havde fundet og det gælder også på Lasertryk :-)
Don't fool around with me :-)
/ Henrik