Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.firmafysioterapeuten.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Hej Peter

 Forsiden ser meget bedre ud, med de nye bileder. Det har også hjulpet med teksten, både de nye samt nedbringning af de lange tekst. Nu gælder det så finpudsningen.

Generelt

Logoet bør være klikbart, så man vender tilbage til forsiden (konvention)
Sitet ser ikke ens ud i Firefox og IE
Jeg syntes du skal vælge en mere mørkegrøn farve på din mouseover på links
Jeg mener du bør sætte din footer (kontaktinfo) helt nederst så der ikke kommer noget hvidt efterfølgende
Skriv klikbar email, i footer ligeså.
Din footer baggrund (mørkegrå), er før mørk, og tager for meget fokus. Prøv evt. med en mindre dominerende tone i den grå.
Din tekst i footeren skal have lidt mere luft.
I menuen kalder du det tilbud - er det ikke jeres produkter/muligheder? Tilbud, lugter lidt af at det er noget der prismæssigt er sat ned.
Jeres navn (firma fysioterapeuten) og fysioterapeut som begreb, skaber lidt forvirring i jeres tekster - er det jer der tales om eller er det fysiterapi som behandlingsform. Hvis det er jer, så brug hele navnet (firma fysioterapeuten)
Sæt noget CSS styling på jeres <li> tags. Den blå kasse kan evt. gøres rund, eller brug evt. et ikon istedet. Den firkantede kasse virker lidt for hård

Forsiden
Teksten er helt klart blevet bedre.Men jeg syntes at jeres underoverskrift (Fysioterapeuten - hjælper dit firma til at få gladere medarbejdere) skal være være en punchline oppe ved logoen. Drop evt. Fysioterapeuten, da det står i logoet.
Fin lille detalje med nissehuen - men du bliver nødt til at skrive en lille teaser for at få brugeren til at klikke på tilbud.
Der er noget overskydende plads på forsiden - nu er det ikke fordi man skal være bange for hvidt område, men du kan sagtens sætte fokus på de 2-3 vigtigste produkter/ydelser I har (dem der giver jer smør på brødet), og skrive en lille teaser omkring dette, evt. kryder med et lille billede, hvor man klikker videre til jeres produkt beskrivelser.  

Produkterne(TILBUD)
Jeg kan ikke rigtig gennemskue, hvad det er Firma Fysioterapeuten tilbyder. Lav evt. en underafsnit, der er kursivt (højst 2 linier), under hver overskrift, der kort beskriver hvad Firma Fysioterapeuten tilbyder.

Andet
Klikbar email under kontakt.
Måske et afsnit "Om Firma Fysioterapeuten", Hvad er Elisabeths baggrund, Vision, filosofi omkring fysioterapi som behandlingsform.
Der skal arbejdes lidt med links afsnittet, evt.drop det helt

Held og lykke med det.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Dette er jo guld værd. Jeg går straks i gangBig Smile

>Klikbar email under kontakt.

Hvordan undgår man at sætte sin email direkte på hjemmesiden, så høstrobotterne undgås?

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Prøv evt. med noget javascript ved klik på link, hvor du sammensætter din email med variabler. Lad link teksten indeholde tegnene &#64;  i stedet for @ - det er en simpel metode. Hvis du vil prøve noget mere avanceret for at være helt sikker, så er der nogle udemærkede eksempler her

Held og lykke med det 

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)