Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Livsstilsbutik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. Jeg overvejer at starte en livsstilsbutik op i en lille by. Her bor vi 10.000, men oplandet er stort(ca 20 km til nærmeste by, hvor nogle af mine varer kan købes) . Jeg vil sælge brugskunst blandet med skoletasker of legetøj 

Nogle af jer der har startet en sådan butik? 

Mvh tina 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

TinaHolt:

hej. Jeg overvejer at starte en livsstilsbutik op i en lille by. Her bor vi 10.000, men oplandet er stort(ca 20 km til nærmeste by, hvor nogle af mine varer kan købes) . Jeg vil sælge brugskunst blandet med skoletasker of legetøj 

Nogle af jer der har startet en sådan butik? 

Mvh tina 

Hej Tina - og andre piger
Det er da fint, at der er en særlig debat for piger her på Amino, men pas alligevel på med at udelukke jer selv fra hele den øvrige gruppe af Aminoer. Mænd kan ikke læse jeres opslag og heller ikke piger, der ikke lige har fået sat kryds ved deres køn i profilen.
Dette er da ikke SÅ specifikt et kvindespørgsmål, at mænd ikke må læse med. Jeg ved da godt, at der nok er flest kvinder, der sælger brugskunst og andre livsstilsbutikker, men du vil jo også sælge f.eks. skoletasker m.m.
Desuden er opstart af en butik i et nærområde jo noget, som andre kender til, selv om de handler med lidt andre ting.
Jeg går normalt slet ikke ind for at man poster det samme indlæg i forskellige tråde, men jeg synes, du skal give det en chance mere og komme ud i en bredere debat. 
Held og lykke med planerne :-)
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

håber det er godet godt vis du har stardet den ? :)

Men husk små butikker er for det mester i dag bare en fysik front for din Net-sider
= i dag skal du først have en online net butik :)
og så en lille butik :)

M.V.H
LULU :)

Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

og det er jeg glad for vis de kunne have jeg fået mega mange - stemmer på alt...

M.V.H
LULU ;) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)