Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - Luksus du ikke ved du mangler

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Fellow Aminos...

Jeps, så blev det min tur til at bede om jeres ekspert hjælp.

En bekendt har startet en webshop op, som et ben på forretningen, og jeg har lovet at hjælpe ham lidt igang.

Vi er opmærksom på martin's bog, som vi selvfølgelig også skal have fingrene i. Smile

Alstedet.dk - Luksus du ikke ved du mangler 

Alle gode råd er velkomne.

Alt om både i Danmark

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne,

Det er en fin shop :)
Jeg ville lige give de der knaldrøde KØB-knapper en lidt mere nedtonet farve, som den bordeaux I har kørende.... eller måske sort.
Ild røde farver der jeg ikke så glad for, når det bliver sat sammen med købe- eller prisfunktioner på et website.

Held og lykke med det..

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Emil

Den tager vi med i overvejelserne. Jeg kan godt se at rød signalerer noget andet en køb. Smile

Tak for hjælpen. 

Alt om både i Danmark

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg flot hjemmeside... der er mange gode ting, en masse gode overvejelser...

Kan godt lide din "anbefaler også", og at du har et produktblad med (som dog ikke skriver noget nyt)...

Godt med "anbefal til ven" funktion...

"Hvad er der i min kurv " farven er lidt anderledes.. det er en mere postkasse rød farve end resten...

Jeg blev dejlig overrasket over din fragt pris udregner, men blev meget skuffet, da den ikke kunne fortælle mig hvad jeg skulle betale for at få den til 6900... (kunne så gå ind under fragt og se at det er gratis... det burde du måske oplyse lidt kraftigere... )

Og så kan man jo undre sig meget over, at du overhovedet har den fragt funktion, hvis det altid er gratis at få sendt varen... ????

men ellers nogle cool produkter...

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når I skriver: "Fragten er altid GRATIS til Jylland, på Fyn og Sjælland samt brofaste øer, uanset hvor meget du køber. Vi afsender samme dag, via stabil og hurtigt fragtmand."

Mener I så ikke uanset hvor LIDT du køber?

Det er her fordelen kommer ind. De fleste virksomheder sender gerne gratis hvis du køber store mængder.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Brandt:

Jeg blev dejlig overrasket over din fragt pris udregner, men blev meget skuffet, da den ikke kunne fortælle mig hvad jeg skulle betale for at få den til 6900... (kunne så gå ind under fragt og se at det er gratis... det burde du måske oplyse lidt kraftigere... )

Og så kan man jo undre sig meget over, at du overhovedet har den fragt funktion, hvis det altid er gratis at få sendt varen... ????

 

Hej Brian

Det er desværre en fejl i softwaren, at man ikke kan fjerne den.

Vi har gjort leverandøren opmækrsom på bug'en, og de siger at den bliver rettet i først kommende version. 

Alt om både i Danmark

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Mikael

Det har du helt ret i... tak for hjælpen..

Alt om både i Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)