Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engageret 16-årig dreng søger fritidsjob

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er en 16-årig dreng fra Odense, der er på jagt efter et fritidsjob. Det må gerne skille sig lidt ud fra de traditionelle jobs som fx avisbud, og det er derfor, jeg skriver her.

Jeg er særligt god til at skrive, så et fritidsjob som skribent vil være perfekt, men jeg er ikke kræsen, og det er derfor ikke et krav. Jeg har tidligere erfaring med skribentarbejde indenfor sport, men jeg kan skrive om det meste. Det afhænger altså af, hvad der efterspørges. Jeg skriver på et godt dansk og har styr på kommateringen.

Med mindre jobbet foretages hjemmefra, så er det en forudsætning, at arbejdspladsen ligger i Odense.

Skriv i tråden, hvis I har brug for én som mig, og så sender jeg en mail. Tak, fordi I læste mit indlæg.

Venlig hilsenLucas

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan pt ikke tilbyde noget MEN jeg syntes det er super godt du tager chancen her ! den rigtige indstilling :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv 17 år og fra Odense. Jeg har en ven som er telefonsælger hos online telemarketing i Odense C. Tror han får 100kr i timen. :) Måske var det noget.

 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko nimz:

jeg kan pt ikke tilbyde noget MEN jeg syntes det er super godt du tager chancen her ! den rigtige indstilling :)

Tak for de pæne ord. Man kommer jo ikke langt, hvis ikke man tager initiativ selv. :)

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nygård:

Jeg er selv 17 år og fra Odense. Jeg har en ven som er telefonsælger hos online telemarketing i Odense C. Tror han får 100kr i timen. :) Måske var det noget.

Tak for forslaget, Simon. Det vil jeg undersøge. :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lucas. 

Gider du skrive en mail til mig på Kontakt@kasperjknudsen.dk?

Jeg har noget dagligt skribent arbejde til dig!

God dag - og godt intiativ!

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Knudsen00:

Hej Lucas. 

Gider du skrive en mail til mig på Kontakt@kasperjknudsen.dk?

Jeg har noget dagligt skribent arbejde til dig!

God dag - og godt intiativ!

Tak! Jeg har sendt en mail til dig.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med ungarbejde.dk? Eller kig efter noget sæsonbaseret :) Kan være jeg på et tidspunkt skal bruge en til at indtaste konkurrencer, men der er du nok blevet 18 :P - Men at deltage i konkurrencer er også en glimrende måde at tjene ekstra penge på :) 
Har i år vundet billetter til IMAX, dvd-boks, et ur mv. - Og det hele kan jo sælges :)


Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Hvad med ungarbejde.dk? Eller kig efter noget sæsonbaseret :) Kan være jeg på et tidspunkt skal bruge en til at indtaste konkurrencer, men der er du nok blevet 18 :P - Men at deltage i konkurrencer er også en glimrende måde at tjene ekstra penge på :) 
Har i år vundet billetter til IMAX, dvd-boks, et ur mv. - Og det hele kan jo sælges :)


Hej Mark. Tak for forslaget. Det vil jeg kigge på. :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)