Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min site

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

HB Ejendomsservice er dit valg hvis der:

       - skal føres tilsyn med erhvervs og beboelsesejendomme.

       - udføres tømrer - og maleropgaver.

       - er brug for en vikar - eller anden hjælp til et stykke arbejde.

       - ordnes have.

       - fjernes alger fra facader og hustage.

       - rengøres i og udenfor ejendommen samt udføres andre viceværtopgaver .

       - ryddes sne.

HB Ejendomsservice koncentrerer sig hovedsagligt om, at kunden får den bedste kvalitet og ydelse. Det er derfor HB Ejendomsservices's fornemste opgave at alle opgaver er udført til aftalte tid og pris. Se kommentater nedenfor:

Mine kommentarer til din tekst på siden: Først se rettelserne i punkterne overfor. Sidste afsnit på forsiden skal der arbejdes lidt med, for det er ingen sag at give den bedste kvalitet og ydelse, men det skal vel i forhold til pris (jeg syntes, det lyder lidt som en slidt floskel, det du skriver, men meningen er jo god nok, og du virker bestemt også troværdig). I sidste sætning skal du erstatte ordet "er" med "bliver", syntes jeg. Desuden mangler der komma før ordet "at"

Det med margener, der rykker i Frontpage, kan du ordne med at lave det hele i tabeller. Det er nødvendigt med tabeller til billeder, men har du kun tekst, kan du med stor fordel bare lave een tabel på een række og een kollonne i lige den bredde/længde du ønsker siden skal være (denne tabel skal så gentages på alle sider, og den kan så igen indeholde tabeller til billeder/tekst).

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Tak for et meget brugbart svar.

Jeg har godt nok haft nogle problemer med at holde tabellerne i deres oprindelige størrelse når jeg eksempelvis har tilføjet et billede. Vil prøve den fremgangsmåde du har beskrevet.

Hilsen Henrik

 

 

Henrik Bertelsen www.hbejendomsservice.dk
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Der er lidt småproblemer på hjemmesiden med at få vist nogle af billederne og tekster som står lidt for tæt på kanter, samt nogle billeder hvor opløsningen ikke er god nok.

Det synes jeg da selvfølgelig at du skal forsøge at forbedre i en grad der modsvarer det du vil signalere.

Jeg fornemmer at du er eneste mand i virksomheden og hvis det er korrekt (og du har planer om at blive ved det), så synes jeg du skal skrive "jeg" og ikke "vi". Det er ingen skam at være 1 mand, for kunderne vil vide at det er den samme gode mand der kommer hver gang. Hvis I er flere, så glem dette punkt.

Generelt synes jeg du skal profilere dig på hvem du er og din erfaring, for det lyder til at du ikke har noget at skjule - tværtimod. Jeg synes du skulle lave en side hvor du har et billede af dig, skriver om din uddannelse og erfaring, hvad du fokuserer på (fx godt håndværk, fleksibilitet osv). Få folk til at tænke "Ham der kunne vi måske godt bruge til....".

Nu har du måske allerede kunder og har ingen problemer med at skaffe arbejde, men i din branche tror jeg disse ting er vigtigere end korrekt kommatering. Når det er fikset kan du jo i al uendelighed fintune hjemmesidens udseende.

/JJ

 

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tilføjelse vedr. tabeller og billeder: Hvis billedet er flere pixels i bredden end tabellen går det galt.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mr. Jensen

Tak for svar.

Det er korrekt at jeg pt. er ene mand i virksomheden. Jeg startede for ca. et år siden og der satsede jeg meget på tømrer, vicevært og tilsyn osv. I den senere tid vil jeg gerne have mere på rengøringmarkedet - altså ikke hjemmeservice men erhvervsrengøring. Jeg vil gerne ansætte folk til at gøre rent - ved godt det er en hård branche - men tror også på at jeg den vej kan profilere mit firma med de andre ydelser jeg tilbyder. Jeg har kunder nu men vil da gerne have flere...

Måske er jeg bare forud for min tid og skriver "vi" :-)

Hilsen Henrik 

 

Henrik Bertelsen www.hbejendomsservice.dk
Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth,

Ja det hele rykker sig... Jeg er faktisk startet forfra da der simpelthen er så meget rod i de tabeller. Nogle af dem kan jeg ikke justere i højden i toppen af sitet. Regner med at lave noget i weekenden.. pyhh :-)

Hilsen Henrik 

 

Henrik Bertelsen www.hbejendomsservice.dk
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungerer ikke så godt med at der står hvid tekst oven i dit billede, synes jeg. Hvad løsningen er ved jeg ikke - det er baer lidt besværligt at læse.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 27. Nov 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mattias,

Tak for dit svar.

Jeg er heller ikke selv så tilfreds med den løsning. Som jeg har skrevet tidligere i tråden vil jeg prøve at arbejde på noget nyt i weekenden og så bliver det ikke lavet på den måde.

Hilsen Henrik

Henrik Bertelsen www.hbejendomsservice.dk
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)