Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtig er "Om os" ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg er næsten klar til at launche min webshop, men har længe tænkt over det afsnit som typisk hedder "Om os". Hvor vigtigt synes I at det er på en webshop? Og hvad gør man lige, hvis man gerne vil have sådan en side, men ikke rigtig har nogen historie at fortælle endnu? Har I betalt jer fra at få skrevet en tekst?

På forhånd tak.

Tilmeldt 28. Mar 14
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke alpha omega, men jeg synes personligt, at det giver troværdighed at have en "om os" side. Troværdighed er vigtigt for webshops.

Hvis ikke du har så meget historie at skrive om, så kan du altid fortælle hvad du sælger, hvorfor du valgte at starte og hvad du gerne vil opnå. Du kan evt. skrive lidt om holdet bag ved siden og hvad I gør anderledes.

Modtager ikke mails fra debatten - send PB for opfølgning

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når jeg handler, eller overvejer at handle, på et site jeg ikke i forvejen kender, plejer jeg at kigge efter en "Om Os" side.

Jeg forventer ikke en lang historie (gider ofte ikke læse den alligevel), bare nogle generelle informationer som hvor virksomheden er, kontaktinformationer, hvem ejer virksomheden etc. Altså noget der fortæller mig at det vitterligt er en virksomhed, og at hvis noget går galt, så ved jeg hvordan jeg kan komme i kontakt med virksomheden.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilslutter mig Sebastian. Troværdighed er alfa omega - Ikke nødvendigvis en om-side. Men en om-side er ofte et resultat af, at man tænker i at siden skal fremstå mere troværdig :)
Så tænk i troværdighed - Der er mange aspekter man kan køre på. Jeg gør selv noget ud af det sociale medie, og mit indhold der gerne skal holde hvad jeg lover.

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Jeg er helt enig i, at man skal fremstå så troværdig som muligt, det er jo selvfølgelig også i min egen interesse. Jeg har oprettet en Facebook, som jeg planlægger at bruge så meget som muligt. Jeg har også oprettet en handelsbetingelser, hvor folk kan se vores adresse, telefonnummer samt email. 

Jeg må prøve at se, om jeg kan finde ud af det med en om os side. Det er bare hammer svært, når man er ret så fantasiløs på det område ;)

Tilmeldt 12. Mar 15
Indlæg ialt: 30
Fra  Parasoleksperten.dk Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal ansøge om indløsningsaftale (kortbetaling) på din webshop, er det vigtigt at din webshop er udfyld så meget så muligt, da det ellers kan forlænge behandlingstiden. Smile

Derudover må jeg give de andre ret, det virker mere troværdig hvis kunderne kan læse om virksomheden, specielt hvis det er en ny shop. 

Solafskærmning i høj kvalitet - Parasoleksperten.dk

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Parasoleksperten:

Hvis du skal ansøge om indløsningsaftale (kortbetaling) på din webshop, er det vigtigt at din webshop er udfyld så meget så muligt, da det ellers kan forlænge behandlingstiden. Smile

Derudover må jeg give de andre ret, det virker mere troværdig hvis kunderne kan læse om virksomheden, specielt hvis det er en ny shop. 

Tak for tippet, men jeg har fået en indløsnings aftale, så den del er heldigvis på plads :)

Men ja, jeg må lige vurdere om der skal laves sådan en side, og hvad jeg eventuelt kan skrive der. Men adresser, numre og emails har jeg dækket ind via handelsbetingelser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)