Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af varelager med dansk design/brugskunst

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Hvis du har brug for et lager med med interiør design fra danske og svenske designere, har jeg måske det, du søger!

Mit lager består af design fra både kendte, og knap så kendte designere. Jeg har et lager til en værdi af ca. 70.000 ex. moms. Du er velkommen til at komme forbi og se mit vareudbud. Lagerlokale kan også overtages, men kun hvis hele varelageret overtages. Beliggenhed i København. 

Min webshop inklusiv logo, opsætning i Adwords, følgere på de sociale medier etc. kan også købes. Send mig en privat mail, hvis du er interesseret og vil høre mere. 

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne

Har du overvejet at sætte din webshop til salgAmino Virksomhedsbørs? Webshops bliver solgt flere gange om måneden, og det lyder som om at du har godt styr på din markedsføring, så mon ikke det skulle kunne lade sig gøre at finde en køber til dig?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Send mig lidt info og billeder på (20925252)

Fra København
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Utroligt jeg først ser dit svar nu - beklager meget og undrer mig helt vildt over jeg ikke har set det før. Min webshop har været til salg på Amino siden februar 2015. Dog med en enkelt pause, så der er jeg skam :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)