Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 #Trislo - Det ville også være mit udmildbart forslag, men ik-e ønskede jo, at hører vores meninger om designet og at få konstruktiv kretik af det.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

WooX:

 #Trislo - Det ville også være mit udmildbart forslag, men ik-e ønskede jo, at hører vores meninger om designet og at få konstruktiv kretik af det.

Du har ret, men tid er også penge og ofte bruger iværksættere uforholdsmæssigt meget tid på noget som ikke er deres kernekompetence.

Budskabet var brug tiden til det du er bedst til Smile

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hermed lidt feedback som vist kun bekræfter lidt af det der allerede er sagt. Jeg har også kommenteret lidt andet end hjemmesiden, selvom det ikke var hensigten... kunne ikke lade være!

1. Hjemmesiden. Duer slet ikke. Få en proffesionel til at lave den. Skræmmer nye kunder væk.

2. 20 % rabat. Duer slet ikke. Ingen seriøs virksomhed vil tænde på at få 20 % rabat for det er måske af en alt for høj pris? I opgiver endda at timeprisen er 600, hvilket jeg ikke personligt ville gøre via hjemmesiden. Slet ikke med den nuværende hjemmeside, for det ligner ikke noget man ville betale så meget som 300 DKK i timen for. Overvej de andre ting som fx telefonsupport... hvorfor er det gratis.. det er da for dumt at lave som grundregel. Hvis en kunde har brug for 8 timers telefonsupport, så tjener I ikke noget på det. Vurder det hellere situationsafhængigt. En kunde vil således nærmere blive glad hvis han opdager at han ikke bliver faktureret for telefonsupport.

3. Profiler medarbejderne - det er dem der udgør virksomhedens værdi.

4. Hvor i DK er i fra - det bør helt sikkert fremgå.

5. Referencer er intet værd hvis ikke I oplyser hvad I har lavet for den kunde. Hvis I endnu ikke har flotte referencer at vise, så glem det. Det afskrækker kunder hvis man profilerer sig på noget der ikke er noget særligt... i hvert fald får i på den måde kommunikeret ud hvad I selv mener er rigtigt godt gået af Jer... tænk over det.

Håber I tager det konstruktivt selvom det kun er kritik. Jeg kan desværre ikke fremhæve nogle positive ting, da disse ville være omkring de personer som står bag virksomheden eller som er ansat... og dem kender jeg ikke.

/ JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

 Tak for alle jeres svar. Jeg giver jer 100% ret i, der vil være 1000 gange bedre at få et firma til at lave hjemmesiden, men det koster mere end hvad vi har på bundlinen lige nu. Jeg vil ikke ud og give 5000kr for en hjemmeside som "kun" er 30% bedre end det man selv kan lave. En god hjemmeside koster og det er det første jeg skal have når det er penge til det. Så kan man diskutere hvem kom først hønen eller ægget:-)

 Nu prøver jeg igen, www.ik-e.dk

Jeg er meget glad for folks feedback, det er jo derfor man er her ind. Men jeg må også sige, efter jeg har læst mange andre indlag, så har jeg en fornemmelse af, at der er nogen der bare skriver for at skrive. Det er ellers et kanon god forum, jeg håber ikke folk misforstår mig. Men når man skriver " den side skal have en præmie" der kan man ikke bruge til noget. Og " det er ikke mere værdi end 300kr......" Det er jo ikke hjemmesider jeg skal sælge. Ja jeg vil jo være fattigere end jeg er nu, hvis det var hjemmesider jeg skulle leve af:-)

Håber ikke jeg fornærmer nogen, det er absolut ikke min mening.

 

Men kigge lige på hjemmesiden en gang mere, mange tak for hjælpen allesammen.

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib,

nu har jeg ikke set de første par forsøg og kan derfor ikke forholde mig til udviklingen i din stil :)  ... men her er da lidt kommentarer.

Logoet er lidt klodset og herudover grynet. Jeg ville nok vælge at starte med et lækkert foto i toppen af siden. Find evt. noget på www.istockphoto.com - det er billigt der og det er svært at lave et lækkert foto selv.

Tegningerne er også grynede og grove - rammerne er lidt tykke.
billedet under dokumentation dur ikke

Personligt synes jeg teksterne er lidt store i det.

Menuen er ret gammeldags og du har mange punkter med meget lidt tekst under. 

Footeren er igen grynet og teksterne hænger helt ude i kanten af kassen.

Mit råd er at hvis du ikke vil bruge en professionel til at få lavet siden, så overvej at købe en skabelon til siden. Så får du noget konsekvens til hjemmesiden og et lidt mere professionelt udseeende. Helt ærligt så ville jeg ikke købe noget, hvis jeg surfede forbi din hjemmeside, beklager...

Held og lykke med projektet

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)