Hej,
Hermed lidt feedback som vist kun bekræfter lidt af det der allerede er sagt. Jeg har også kommenteret lidt andet end hjemmesiden, selvom det ikke var hensigten... kunne ikke lade være!
1. Hjemmesiden. Duer slet ikke. Få en proffesionel til at lave den. Skræmmer nye kunder væk.
2. 20 % rabat. Duer slet ikke. Ingen seriøs virksomhed vil tænde på at få 20 % rabat for det er måske af en alt for høj pris? I opgiver endda at timeprisen er 600, hvilket jeg ikke personligt ville gøre via hjemmesiden. Slet ikke med den nuværende hjemmeside, for det ligner ikke noget man ville betale så meget som 300 DKK i timen for. Overvej de andre ting som fx telefonsupport... hvorfor er det gratis.. det er da for dumt at lave som grundregel. Hvis en kunde har brug for 8 timers telefonsupport, så tjener I ikke noget på det. Vurder det hellere situationsafhængigt. En kunde vil således nærmere blive glad hvis han opdager at han ikke bliver faktureret for telefonsupport.
3. Profiler medarbejderne - det er dem der udgør virksomhedens værdi.
4. Hvor i DK er i fra - det bør helt sikkert fremgå.
5. Referencer er intet værd hvis ikke I oplyser hvad I har lavet for den kunde. Hvis I endnu ikke har flotte referencer at vise, så glem det. Det afskrækker kunder hvis man profilerer sig på noget der ikke er noget særligt... i hvert fald får i på den måde kommunikeret ud hvad I selv mener er rigtigt godt gået af Jer... tænk over det.
Håber I tager det konstruktivt selvom det kun er kritik. Jeg kan desværre ikke fremhæve nogle positive ting, da disse ville være omkring de personer som står bag virksomheden eller som er ansat... og dem kender jeg ikke.
/ JJ