Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Nye udfordringer - Gerne i udlandet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en frisk fyr på 24 år.

Jeg er uddannet HG2 og et par HF enkeltfag, derudover er jeg uddannet og har arbejdet som konstabel i 2.5 år. Efter arbejdet som konstabel, har jeg arbejdet som sælger, hvor jeg blandt andet har solgt forsikringer og it-løsninger til virksomheder. Til slut så har jeg arbejdet et par måneder med hardcore opsøgende salg på gaden. Super spændende og lærerigt, dog også hårdt :)

Jeg kunne nu, rigtigt godt tænke mig at tage skridtet videre og prøve mig med lidt nye udfordringer inden for salgsbranchen. Udlandet ville helt klart være noget jeg kunne have stor interesse i, men job i Danmark har også interesse :)

På sigt er min drøm at starte mit eget eller blive medejer af et firma. Det der tænder mig ved salgsbranchen er det konstante psykologiske spil, jeg synes det er utroligt spændende at lære de forskellige måder man kan påvirke folk i retninger og hvordan man kan aflæse kunder eller kommende samarbejdspartneres signaler.
Jeg tror på at ved at dygtiggøre mig inden for salg og psykologi, vil jeg have nemmere ved at opnå fremtidigere resultater i de projekter jeg skulle påtage mig :)

Hvad får du ud af mig ?

Du vil få en person som er 100% engageret og motiveret.

Jeg har på nuværende tidspunkt et halvt års erfaring med salg, med gode resultater.

Jeg har utroligt nemt ved at begå mig mennesker og falder nemt til.

Jeg er god til at læse folk og situationer, på den måde få et større overblik og skabe de bedste resultater i situationen.

Jeg har utroligt nemt ved at lære og tilvende mig nye tiltag.

Jeg ser arbejde som en hobby og går derfor på arbejde fordi jeg brænder for det og har lyst.

Jeg elsker at flyve og opdage verden og vil derfor heller intet have imod at skulle ofre lidt af min tid i Danmark :D

I er velkommen til at skrive hvis har nogen spørgsmål eller kender nogen steder på nettet hvor man kan søge arbejde i udlandet.

Mvh

Tobias Faurholdt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)