Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deluxcars

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere!

Jeg står og skal starte min egen virksomhed indenfor luksusudlejnings biler.

Jeg kontakter jer til råd om hvordan jeg skal komme igang med at finde sponsorer?

Håber på at kunne få et par fif!

På forhånd tak!

Mvh
Deluxcars.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du være lidt mere konkret?  Hvad skal de sponsere i din virksomhed? :)

Tilmeldt 2. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da "luksusbiler" ikke lige frem er billige, skal jeg som sagt finde nogle sponserer, som er interesseret i at ligge penge i dette projekt.

Mvh
Mikkel

Deluxcars

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

tror det er lidt op ad bakke for dig. Fordi det virker ikke til at du har særlig meget viden om det område du ønsker at starte op på - og lidt kold og kynisk kan jo så spørge hvad en evt. pengemand skulle bruge dig til i sådan et projekt udover du sikkert synes det er sjovt at starte noget op for andres penge ;-)

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 2. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke helt du forstår min pointe.

Som alle ved skal man starte et sted. Jeg har allerede den første bil i hus, men står sådan set og mangler nogle sponserer, som kunne se dette interessant i en fremtid.

Men det relavente er sådan set bare, at jeg spørger om råd og fif, til netop HVORDAN man får en aftale i hus.

Mvh
Mikkel

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lidt svær.

Men jeg vil da starte med at ligge en plan, hvilken biler er der tale? Hurtige sportsbiler, kæmpe luksus biler osv.

Derefter handler det vel om, hvilken look bilerne skal have, da en sponser jo nok gerne vil have noget reklame på, der gerne dækker det hele (må de det for dig?)

Skal det kun være en reklamer pr. bil? eller må der være flere.

Herefter kan man danne en profil oversigt, over hvilken type virksomheder der kunne have interesse både for dig, men også for dem.

Der er mange ting, jeg vil vurdere, der skal være styr på, før man går i gang med at lede efter sponser. (og hvor meget skal de betale? har du et budget der holder vand klar til dem?)

:)

Vh
Henrik

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel!

Super fed idé - hvilken bil har du allerede "i hus", og har i sinde om at udleje?

Jeg kunne forestille mig, at for at nogen ville smide nogle penge din vej, så skal du i hvert fald
vise noget frem til ham/hende som skal stille dem til rådighed.

Har du hjemmeside eller tidligere referencer, som du kunne præsentere? 

Og ellers tænker jeg, at du kunne tage direkte kontakt til folk som ejer disse biler. Evt. via. bilklubber eller lign. ? 

Jeg har ikke helt forstået om du vil KØBE en bil og så udleje den, eller få andre til at stille deres egen tilrådighed og du dermed tager en provision pr. aftale du skaber?

Uanset hvad - så ønsker jeg dig held og lykke :-)

Tilmeldt 2. Jun 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik og Ken!

Tusind tak for jeg gode respons! - jeg vil sætte mig ned og lave et udkast for de forskellige oversigter!

Ken: Min intention er at købe bilerne, men henblik på udlejning til eksempelvis, konfirmation, bryllup, biludstilling/udstillinger generelt samt mere privat. F.eks. Hvis du ønsker en tur i en speciel bil, kan du købe/leje en tur på 30 min til en x antal pris.

Mvh
Mikkel

Deluxcars

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvem gider at leje en luksus bil klisteret ind i reklamer ?
Jeg gætter på at hvis man vil leje en luksus bil vil man helst være fri for reklamer på den så folk tror at det er ens egen bil :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Umildbart kender jeg ikke de helt konkrete regler på området, men måske du bør overveje at kigge efter noget leasing aftale af nyere brugte luksus biler fra ex. tyskland m.m. så kan den måske flexleases i den tid du bruger den til udlejning - hvis man må, dermed kan du nedbringe de dyre omkostninger betydeligt og dermed skabe et bedre grundlag for et overkud, det vil også gøre det nemmere at have flere biler i stalden, da de, som du selv nævner ikke er helt billige :-)

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)