Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postmodtagelse

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Min boligforening har besluttet man ikke længere må deive virksomhed på vores adresser. Jeg skal derfor bruge et sted man kan leje en adresse. Jeg har en webshop så jeg tænkte det måske var meget godt at finde et sted som modtager breve og pakker for en.
Kender i nogle billige steder man kan det i København? Gerne så tæt på Valby som muligt og uden man skal betale 1000kr om måneden. Det synes jeg alligevel er en smule dyrt når jeg modtager meget lidt post.

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

DennisW:
så jeg tænkte det måske var meget godt at finde et sted som modtager breve og pakker for en.

Øhh mener du et lager hvorfra du kan få dine varer opbevaret. Og nogle folk der så kan pakke og sende dine pakker for dig eller hvad mener du?

Mvh. Kim

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et sted jeg kan have registreret min adresse hvor de modtager min post til jeg kommer og henter den :)

Adresseservice

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du ikke nogle venner eller familie der bor uden for et boligselskab og så stik dem en plovmand hver måned for at sende al din post derud? :)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1163
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan genere det de andre beboere, at du modtager firma post/pakker ?

Jeg tænker bare, at hvis posten ikke kan komme af med en pakke til dig, tager de den jo med tilbage på posthuset. 

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu engang bestyrelsen der har besluttet at man ikke må have registreret firma adresse i egendommen. Jeg synes bestemt heller ikke det giver mening men det er nu engang sådan det er.

Og til vedkommende der har givet mit indlæg 1 stjerne. Har du en grund til det? Jeg synes selv ikke der er noget i vejen for at spørge efter et sted man kan leje en adresse. Det er da trods alt mere korrekt end at låne en af en bekendt efter min mening.

Tak for de gode links, dem vil jeg tage et kig på :)

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)