Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spam-bombardement

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Fra  IDEALIAS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har været så naiv/uhældig (stryg det der ikke passer) at registrere min firma-mailadresse et eller andet sted hvor den har blevet givet videre. Hver gang jeg åbner ind-bakken er der nu 20-50 unikke tilbud eller fantastiske gevinster der venter....

Findes det nogen måde at finde ud HVORHEN jeg har registreret mig oprindelig, for at tage ondet ved roden?

Venlig hilsen

Torill

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man bruger sin mailadresse aktivt, er det vel vanskeligt at forhindre, at man får spam. Jeg tror næppe, du kan rulle processen baglæns og stoppe det ad den vej. Nu ER din adresse jo i omløb.

Men det undrer mig, at din mailserver/dit mailprogram ikke fanger de fleste af dem? Måske er der nogle af de IT-kyndige her inde, der ved, hvordan man bygger en mere effektiv spam-fælde op, så man i det mindste ikke får smidt alle de mails op i sin indbakke?

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var da en træls situation af stå i .

Det var også et stort problem for os, indtil jeg begyndte konsekvent at trykke uønsket post til alt der ikke var relevant for os.

Nu har vi sat regler op i vores outlook der sender alle mails der ikke er relevante for virksomheden ind i forskellige undermapper, hvor jeg så en gang om ugen lige kigger om der er noget der er røget der ind ved en fejl, hvis der ikke er det bliver det hele slettet ( 100 + mails om ugen )

Så kan vi holde vores indbakke nogenlunde spam fri.

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Fra  IDEALIAS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Må blive dygtigere på det her.

vh

Torill

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er meget vanskeligt at finde den oprindelige kilde hvor det startede henne. Spamfiltre er nok det mest effektive man kan anvende. 

Herudover har jeg også flere e-mailadresser, så der er én jeg deler ud til de mere seriøse modtagere og en anden jeg deler ud til de mindre seriøse (f.eks. nyhedsbreve og lign.) hvor det må formodes at risikoen for spam er større.

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra København
Tilmeldt 2. Dec 14
Indlæg ialt: 10
Fra  IDEALIAS Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)