Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.projektlederforum.dk beta udgave

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 Jeg håber i vil være behjælpelige med at se mit nye forum igennem for projektleder og leder, det hedder projektlederforum.

 Betaling er slået fra pt, da jeg give alle et guld medlem fra starten af, så det hele kan testes.

Jeg vil meget gerne hører jeres mening om sitet og specielt hvad der mangler for at det bliver rigtig godt.

 Med venlig hilsen
Claus T

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt småting:

 Under registrering:

5til20 - både ved brugernavn og PW - der burde være mellemrum
fejl ved forsøgt reg. havde ikke acepteret - her er der en lidt entydig fej i toppen, skriver at login oplysninger ikke blev fundet (havde også lavet mellemrum i brugernavn)

en ide ville være at inkorporere et projekt styrings modul på sitet, dette ville være en god måde at holde på brugerne.

/jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa

 

Det ser ud til at der er et problem i forhold til bekræftigelsesmailen. Jeg modtager den ikke rigtig, så det er lidt svært at hjælpe med at teste Stick out tongue

 

Mvh Peder 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har hellere ikke modtaget en aktiveringsmail...

og jeg ledte længe efter "forum" knappen... for mig skulle det være den største knap på siden.. og i hvert fald være i venstre menu...

nå.. hov, der kom mailen... og forum knappen da jeg fik aktiveret...

savner måske lige en anden template end standard phpBB designet... ;-) ... ellers ser det så, "se hvad jeg lige har levet på 10 minutter" agtigt ud... (sorry)...

men jeg kan bestemt lide konceptet... skal nok hænge ud derinde og følge med....

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 Tak for alle svar indtil videre

Jeg ved godt der ikke er gjort så meget ud af designet endnu - men har mest koncentret mig om at få tingene til at virke, og det ser de ud til at gøre nu (håber jeg) så må vi til at se lidt mere på design og indhold

Jeg har allerede planlagt at der komme en værktøjskasse for projektleder, da jeg har samlet en del sammen som jeg tror andre kan få glæde af.

Vil også overveje ideen med at ligge et projektsstyringsværktøj op, men det er nok en lidt mere tung opgave :-) men har skrevet den på min liste.

Glæder mig til at hører om der kommer flere forslag

Jeg regner med at jeg sende en invitations mail ud på mandag til mit netværk ca 2500 personer, og så håber jeg på at der kommer mere liv på portalen.

men indtil videre tak for tilbage meldingerne

mvh

Claus

Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Selv efter at have besøgt siden, så har jeg ingen ide om hvad formålet er med siden?

Hvad får en projektleder ud af siden og hvad skulle motivere ham til at tilmelde sig (udover håbet om at der så måske kommer en forklaring på hvad siden kan bruges til?)

/JJ

Man er aldrig bedre end sin sidste præstation!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

mr.jensen:
Hvad får en projektleder ud af siden og hvad skulle motivere ham til at tilmelde sig

Det spørgsmål vil jeg også gerne kunne finde et let svar på på siden - det kunne evt. stå i stedet for artiklen om "How to kiss", som jeg ikke finder så relevant specielt for projektledere.

Projekter er mange forskellige ting, og defor findes der mange opfattelser af ordet projektleder.
Selvom mange af de projektfaglige metoder er overlappende, er der stadig stor forskel på en projektleder i byggebranchen, IT-branchen eller i et landdistriktsudviklingsprojekt. Som byggeprojektleder ville man nok spilde sin tid på et forum for landdistriktsprojektledere og omvendt.

mvh Hans

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 Som sagt så er det lige beta test for at se om funktionere virker, og har fået et par tilbage meldinger på noget som kiksede :-) men er ved at rettet det nu

Indhold mm bliver lavet i næste uge, og formålet er at lave en side hvor man både kan få hjælp af andre og hvor man har mulighed for at download forskellige værktøjer som man kan bruge i sin dagelig dag som projektleder. det kan fx være værktøj til risiko beregning til et projekt eller kravspecifikation template osv. De vil blive lagt på i løbet af næste uge.

 mvh

Claus

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

... altså med fokus på IT-projekter?

mvh Hans

Fra Valby
Tilmeldt 16. May 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Quubii.com Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

 Jeg havde håbet på at forumet ville blive bredere end bare IT projekter - men som i nok alle ved er der jo rigtig mange IT projekter for tiden, så der jo nok en sandsynlighed for at de kan komme til at dominere lidt.

De værktøjer jeg har planlagt at ligge op, vil nu være brugbare for de fleste projekter, også dem som ikke har noget med IT at gøre.

mvh

Claus

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)