Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AB Gruppen er de noget værd?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Tuegaard El ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er selvstændig elektriker og blev forleden kontaktet af en fra AB gruppen, der gerne ville have mig som "samarbejdspartner". Da jeg normalt får knopper så snart noget rører 3byggetilbud's model, var jeg temmelig modvillig, men han forsikrede mig om at det koncept han arbejdede ud fra, var en direkte kontakt med andels og ejerboligforeninger med konkrete opgaver der skulle udføres. Han endte med at sige at han ville sende mig en mail og ringe tilbage om en uges tid.

Jeg fik ingen mail, hvilket jeg betragter som dybt useriøst, men mit spørgsmål er om der overhovedet er noget arbejde at hente i det her koncept, eller om det bare er de sædvanlige annoncehajer der ringer hver fredag?

Anders Tuegaard Poulsen

Tuegaard El ApS

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Jeg har aldrig fået nogle interessante opgaver fra dem.

Og hvis jeg har fået tilbudt nogle så 100000 andre har også modtaget dem:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Tuegaard El ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-murer.dk:

Jeg har aldrig fået nogle interessante opgaver fra dem.

Og hvis jeg har fået tilbudt nogle så 100000 andre har også modtaget dem:)

Jeg tænkte nok det bare var nogle af de sædvanlige. Nogle gange rammer man bare den ene, der alligevel formår at så tvivl ;)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror da bestemt at en del har fået noget ud af disse netværk. Skal ikke gøre mig klog på om fremgangsmåden omkring annoncering etc. er den rigtige vej. Vi har tænkt lidt anderledes via www.beboerforum.dk, for opgaver etc. ligger der masser af derude i boligforeningerne, men syntes det er væsentligt i et samarbejde, at det ikke blot er pris og en masse leverandører med konkurrence om en enkelt og måske simpel opgave

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Mit råd: Lad være.......

Bed dem om at få 3 opgaver, så kan du se, om de har noget at tilbyde.... Det er medlemsskaber som koster ca. 20k, og de skal dælme give dig rigtig meget arbejde før du har tjent +20k ekstra til dem - markedet er ret hårdt presset iforvejen.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Hvorvidt AB Gruppen har værdi eller ej vil jeg ikke blande mig i. 

Men jeg vil tillade mig at fortælle dig(og andre håndværkere/servicefolk) omkring min egen forretning Helpfindr

Vi har bygget "find-håndværker" konceptet på en, hvor billeder/video og opgavebeskrivelse er grundstenen. 
Det er gratis for håndværkere, at være medlem og du betaler kun når du vil i kontakt med en opgavestiller(kr. 39) 

Vil du se mere så besøg vores site http://helpfindr.dk 
Du(og alle andre) er også mere end velkommen til at give mig et kald på 7171 0001 - hvis I finder konceptet interessant :-)

App'en kan hentes i App Store og Google Play - Søg "Helpfindr"

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)