Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AB Gruppen er de noget værd?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Tuegaard El ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er selvstændig elektriker og blev forleden kontaktet af en fra AB gruppen, der gerne ville have mig som "samarbejdspartner". Da jeg normalt får knopper så snart noget rører 3byggetilbud's model, var jeg temmelig modvillig, men han forsikrede mig om at det koncept han arbejdede ud fra, var en direkte kontakt med andels og ejerboligforeninger med konkrete opgaver der skulle udføres. Han endte med at sige at han ville sende mig en mail og ringe tilbage om en uges tid.

Jeg fik ingen mail, hvilket jeg betragter som dybt useriøst, men mit spørgsmål er om der overhovedet er noget arbejde at hente i det her koncept, eller om det bare er de sædvanlige annoncehajer der ringer hver fredag?

Anders Tuegaard Poulsen

Tuegaard El ApS

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Jeg har aldrig fået nogle interessante opgaver fra dem.

Og hvis jeg har fået tilbudt nogle så 100000 andre har også modtaget dem:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 10. Jun 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Tuegaard El ApS Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Maler-murer.dk:

Jeg har aldrig fået nogle interessante opgaver fra dem.

Og hvis jeg har fået tilbudt nogle så 100000 andre har også modtaget dem:)

Jeg tænkte nok det bare var nogle af de sædvanlige. Nogle gange rammer man bare den ene, der alligevel formår at så tvivl ;)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :