Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-universe.dk / Thomas Rosenstand

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksætter brødre og søstre :)

Jeg har læse SEO Lex og er meget glad for den - og kan varmt anbefalede den til dig også.

Er i færd med at gennemlæse den anden gang, og laver en arbejds- og afkrydsnings- liste.

Ham fætter Rosenstand har en e-universe medlemsside, er det noget du kender til og at det noget du kan anbefale?

Gode hilsner Kim

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Jeg ved medlem der inde for nogen år siden, der var det skam ok til prisen :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke der var noget videre aktivitet i forumet, derfor gav det ikke så meget. Det meste af tiden mens jeg var medlem blev hans artikler ikke opdateret, dog de sidste 6 måneder kom der 3-4 stykker, men valægte grunden den manglende aktivitet ikke at forny medlemskabet.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det var det jeg havde på fornemmelsen, at det var nogle år siden der var god aktivitet der.

Jamen så bliver det til et måneds adgang og ikke 12 måneders køb.

Tak :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for interessen :-)

Aktiviteten i forum er jo 100% afgjort af medlemmerne. Det er en yderst billig kilde til at få svar på spørgsmål m.m., der ellers kun ville kunne besvares på samme faglige niveau ved at købe tiden hos en SEO ekspert. Og sådan en fætter finder du ikke for under mindst 1.000 kr. i timen. De fleste af os koster en del mere end det.

Sagt på en anden måde: Hvis du har spørgsmål på et år, der vil koste mere end ca. 45 minutters tid hos en ekspert, er det yderst billigt at være medlem. Læg dertil, at der med en vis frekvens publiceres artikler og tips med "kød på".

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 12
Indlæg ialt: 125
Fra  Kukuk.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv lige købt et månedsabonnement forleden dag på E-universe og som ny webshop ejer har det været pengene værd uden tvivl.

Der er rig mulighed for at stille spørgsmål til SEO mm. og en del gode artikler at læse igennem.


Dog ville nogle rigtig gode Podcasts man kunne lytte til på farten være en kanon tilføjelse, Thomas Rosenstand ;-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Silas Majgaard:
Dog ville nogle rigtig gode Podcasts man kunne lytte til på farten være en kanon tilføjelse, Thomas Rosenstand ;-)

Tak for input! Jeg har netop lavet et i forgårs, og jeg skal nok lave flere fremover.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 344
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres input Big Smile

Mit "lær mere om SEO-måned" er afsluttet før tid. Har skrevet ca. 100 seo-overskrifter-must-need ned, og er i gang med at opbygge mine nye hjemmesiden. De 100 emner bruger jeg hele tiden.

Har brugt seo-lex, som jeg kan anbefale. Den er meget let at læse og med lidt jydsk humør, er den ikke tung.

Har naturligvis nogle spørgsmål, og ekstra opklarende ting, og dem tager jeg med i e-universe.dk og finder svarene der.


Side 1 ud af 1 (8 indlæg)