Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring, event - og salgskonsulent søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg leder efter en konsulent, som har god erfaring indenfor både markedsføring, event koordinering og salg.

Jeg har nu været igang med min virksomhed et år. Jeg får min første produktion hjem, og til september vil jeg åbne min webshop og salg af mit tøj (Læs om mit koncept på min profil). Jeg har valgt at åbne med et brag af et event, som er under opsejling, og det er her du kommer ind.

Jeg har rigtig mange spørgsmål omkring dette. Jeg vil på den bedst mulige måde få det hele til at passe sammen (Salg i butikker, markedsføring osv.), men jeg har brug for en der kan guide mig den rigtige retning.

Hvis du er den der kan hjælpe mig, så kontakt mig på: cecilia-johanne@hotmail.com

Mvh Cecilia Rasmussen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej J,

Det lyder rigtig godt, og dækker godt over de områder, som jeg pt. flyder lidt forvildet rundt i!

Jeg er bosat i Vejle, hvor jeg har kontor :) Kan ikke lige gennemskue hvor du er fra?

Lad os tage kontakten videre over mail. Du kan skrive til mig: cecilia-johanne@hotmail.com

Mvh Cecilia Rasmussen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej C,

har kontor i København og Odense og pt. I Odense på tirsdag hvis det er - kan du lige smide mig dine data da min bærbar er på kontoret og det her er fra mobilen; )

Jannich

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tirsdag er fin! Hvad siger du til at mødes ved en 12 tiden?

Min mail er: cecilia-johanne@hotmail.com

Hvilke data skal du bruge?

Mvh Cecilia Rasmussen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare skriv lidt om dig ligesom her ; )

Og dine kontaktoplysninger så kontakter jeg dig mandag

God aften
Jannich Rindom

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay :) Jeg er 21 år, mor, blogger (www.morivaekst.dk), student fra Kolding gymnasium 2014 og bosat i Vejle. Til sommer starter jeg på uni i Kolding, hvor jeg skal læse Erhvervsøkonomi entreprenørship og innovation. Jeg har startet mit eget firma, hvor jeg designer og får produceret træningstøj til gravide, som jeg selvfølgelig vil sælge ;) Jeg planlægger et løbe event dagen før jeg vil åbne min webshop (d. 12. september), da jeg vil skabe noget PR omkring Selfesteem (Mit brand) og mig selv. Jeg har snakket med nogle få forretninger, som er interesseret i at se min kollektion, og disse skal jeg have taget stilling til inden eventet, da jeg ikke ved, om hvorvidt det kan gavne min forretning. Jeg ligger inde med nogle spørgsmål omhandlende dette, og min forretningspræsentation i butikkerne :)

Du kan kontakte mig på: 51150363 (Skriv gerne en sms først)

Andet? :)

Mvh Cecilia Rasmussen

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det meget fint


;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)