Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  FNP hjælpemidler Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg har lavet en hjemmeside hos Dandomain og søger lidt input til eventuelle fejl og forbedringer der kan laves til hjemmesiden.

Målgruppen er ældre og handicappede, det er dog mest ældre der handler her. 

Jeg ser frem til at høre hvad i synes

http://www.handicapmidler.dk/shop/frontpage.html

Vh Jacob

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Det ældre segment handler mere og mere på nettet, jovist, men du skal tænke brugervenlighed ind på shoppen i større grad end den nuværende udgave. Jeg sidder pt. på en 13 tommer MacBook, hvoraf jeg skal scrolle for at få lov til at segmenterer i produktkategorierne. Disse bliver du nødt til enten at rykke op i displayet, eller også få dem i din hovedmenu. 

Samme pricinip på dine produktsider: http://www.handicapmidler.dk/shop/koerestole-marlin-staal-10c1.html. Teksten fylder så meget at jeg skal scrolle for at se et produkt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg været ude ved ældre og undersøge deres kundskaber på nettet. Jeg kommer til at være lidt hård, men her er mine pointers:

1. Fremhæv dit telefonnummer MEGET mere. Hvid tekst på orange baggrund. Hvad er meningen med galskaben?

2. GLS pakkeservice? Regner du helt seriøst med at de ældre er glade for at tage bussen/gå langt for at hente deres pakke? Så kunne de ligeså godt bestille gennem kommunen eller gå ned i en butik. Brug Post Danmark. Det kender de også.

3. Brug langt større produktbilleder, tekster og køb-knapper. 

4. Brug aldrig grå knapper på en hvid baggrund.

5. Krypteret betaling? Come on. Ja det er fedt for os at vide, men den ældre skal bare vide det er sikkert.

6. Jeg er ikke fan af hvordan dine underkategorisider ser ud (klik f.eks. på "Dæk og slange").

Det var lige de værste ting. Man kan godt se der er sparet på designet, og det synes jeg er lidt useriøst. Gør det nu ordenligt.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fint side! Synes dog, at det er super ærgerligt at den ikke er responsive...Det burde alle nye shops og hjemmesider være nu om dage for at tilgodese de til stadigt flere besøgende der ser siden på mobiler.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lidt svær at læse på en skærm med høj opløsning. Det gælder både sidemenuen, teksten i boksene i headeren samt footeren.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre. Jeg synes også du kunne gøre noget mere for dine billeder. Man vil gerne kunne zoome og se den fra flere vinkler. :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  FNP hjælpemidler Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fragen, 

Tusind tak for dit svar, der er helt sikkert en masse jeg kan bruge her! Vil dog lige sige til mit forsvar at GLS rent faktisk bringer pakker til døren :-) Igen mange tak til dig og alle de andre der har givet deres mening til kende!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 7. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  FNP hjælpemidler Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken opløsning bruger du? Det må jeg lige have snakket med DanDomain om, det ville absolut være bedst hvis skriftstørrelsen tilpassede sig opløsningen. Tusind tak for dit feedback :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)