Vi har en shop, hvor vi sælger fitness udstyr til private. Siden har kørt i noget tid. Vi har nogle solide kvalitets produkter og vi har meget konkurrence dygtige priser (har solgt fitnessudstyr til prof og virksomheder gennem mange år og har stort kendskab til markedet for fitnessudstyr).
Derfor synes vi at e-handel muligheden skulle prøves. Vi vil gerne optimere vores forretning så vi får flere kunder i butikken derfor vil vi gerne have feedback på...
- Er der noget der kan gøre shoppen bedre....
- er der noget shoppen mangler...
- hvad er helheds indtrykket af shoppen...
og selvfølgelig alle de guldkorn i kan komme i tanke om....
1. Jeres logo ligner desværre noget der er lavet i paint. Uskarbt i kanterne, og en smule klodset skrift. Et nyt og moderne logo ville uden tvivl gøre underværker for indtrykket.
2. Lige pt. ser jeg en menu i ikke mindre en fire(!) lag. Det ødelægger fuldstændig det visuelle indtryk på shoppen.
Forstår ikke helt jeres priser, f.eks. 83,10 kr. eller 7.783,24 kr.
Derudover synes jeg virkelig der mangler fotos under produkterne. Hvis jeg skulle købe et produkt til f.eks. 11.325,19 kr. så skulle jeg kunne se flere fotos eller video
1. Det første der brænder i mine øjne, er det uskarpe og pixelerede logo. Desværre. Og den har en mærkelig brun farve. Sådan lidt orange-brun 70'er farve. Måske er det min skærm. Måske ikke.
2. Det irriterer mig at alle de små "Handelsesbetingelser" og "Afdragsordning" ligger lige nedenunder de vigtige links. De i øvrigt fine produkter I sælger. Det er ærgerligt, for det er grimt at kigge på og virker lidt sådan "dem ligger vi bare her". Ligesom rod.
Dem ligger man nederst.
3. Jeg synes det er fint, at man kan få monteret sit udstyr. Det er da perfekt til mennesker der ikke ville ane hvordan man gjorde. Men hvorfor kan man ikke putte det i kurven. Så bliver det endnu nemmere (rettelse, jeg så først anden gang at man kan gøre der nederst. Min fejl) Det er super fint.
4. Jeg lavede en fiktiv kurv på 100.000 kr og 5 multi funktionsudstyr til 5 x 375 kg. Men forsendelsesgebyret er stadig 149 kr. Det kan da ikke passe ?
Det var det jeg havde for nu. Har brugt min pause på det
1. Logoet skal der lige kigget på, det virker pixeleret.
2. Du/i skal optimere jeres hovedmenu. Jeg sidder ved en 27 tommer skærm og jeg har 2 lags menu. I skal optimere menuen på den måde så kun indeholder et lag og ikke flere, det forvirre øjnene og virker irriterende.
3. Der mangler flere gode billeder til produkterne.
4. Kom en god produkt beskrivelse af hver produkt, en linje tekst om et produkt til 12000kr er ikke noget værd.