Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted at nyde livet i Europa for en iværksætter

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BroncofanDK:

Fashion-Seller:

Har du overhovedet nogen erfaring med firma udenfor DK? I såfald ville du også vide, at DK er langt foran alle lande i EU, når det gælder drift af firma!

Og nu er det sjovt nok sådan, at de høje lønninger i DK hænger sammen med de højere omkostninger. Så reducerer du omkostningerne, så skal alle også have mindre i løn. Men det har du selvfølgelig tænkt over, når du skriver sådan der ikke? For det tager ingen af undersøgelserne sjovt nok heller ikke højde for. 

Men fokuser du bare på det, for falder lønnen i DK, så bliver landet kun fattigere, hvilket ikke gavner nogen, men det ved du selvfølgelig også godt ikke?

'

Sikke en gang vås du skriver. Danmark har komparativt til Tyskland tabt 8.8% i beskæftigelsesfrevens de sidste under krisen. Du kan ikke have megen international erfaring når du kan skriver " Så reducerer du omkostningerne, så skal alle også have mindre i løn".

NEJ - sådan hænger det endegyldigt ikke sammen den økonomiske verden. Lavere omkostninger betyder at du kan leve for mindre, operere en virksomhed for mindre, ansætte folk der ikke behøver at være ligeså dygtige ergo et mere rummeligt arbejdsmarked.

Det lavere omkostninger betyder er større lønspredning og mindre risiko, men det betyder også at der er større muligheder for success, og muligheder for at tage større chancer. 

Danmark har et ekskluderende arbejdsmarked, men et hvor der er et godt kompetenceniveau blandt de som er på arbejdsmarkedet, men er også et land hvor det er patetisk hvad vi skaber af virkelige succeer, og det er sørgeligt at se den ene danske IT virksomhed efter den anden rykke til USA for at komme videre

-  http://www.business.dk/digital/moed-dansk-it-succes-tre-onkler-fra-silicon-valley

http://www.business.dk/business-magasin/dansk-ivaerksaetter-i-silicon-valley-de-danske-ambitioner-skal-op-i

Det er da hyggeligt nok at vi har folk der kan og vil, men det er bare ikke i Danmark at succeserne skabes.

Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. Mener du det indlæg seriøst?

Jeg kan godt fortælle dig, hvorfor der er få danske IT successer. Fordi der kun bor 5,5 mio mennesker i DK! Der bor over 350 mio i USA, Thats why de flytter til USA. Hvis man vil have succes i USA, eller Tyskland, England, Frankrig, Kina, Japan eller Indien, så kan man ikke sidde i lille Dannevang, så skal man være til stede på det lokale marked, og derfor flytter firmaer ud af DK...

Men jeg giver op i denne debat...

Im out

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 5 (41 indlæg)