Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ideer til finasiering.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle sammen sitet er blevet mig varmt anbefalet.

Jeg fik sidste forår en ide til et tekstilprodukt, der henvender sig til en stor målgruppe, produktet er helt nyt, det findes ikke på markedet i dag. Produktet henvender sig til alle, der gerne vil være aktive i solen i forbindelse med ferie og fritid eks. ved stranden eller under badning, og samtidig undgå solskoldning på de mest udsatte steder, som skuldre og øverste af bryst og ryg, målgruppen er børn, kvinder og mænd nok mest dem under 30.
Afsætningsmulighederne er gode, i første omgang var og eller er det min intention at afsætte produkterne på det danske samt evt. det tyrkiske marked, (måske ikke lige det bedste sted i øjeblikket), men det kan nemt omdirigeres til f. eks. det spanske marked.
 
Hele sidste efterår forsøgte jeg at finde en investor, gik til mange banker, men da jeg ikke selv har midler at skyde ind i projektet, var svaret det samme hver gang, NEJ. Fik ros for mit forarbejde, forretningsplan, budgetter osv. men det bliver man altså ikke fed af, er der nogen der ved eller har kontakt til en eller flere investorer, der kunne være interesseret i at skyde penge i sådan et projekt?
 
Det jeg leder efter er en person eller investergruppe der står med en pose penge som de gerne vil investerer, og som evt. kan være min sparringspartner vedr. økonomi, råd og vejledning, jeg er villig til at afgive en del af ejerskabet, men det må vi tage ved et evt. fremtidigt møde. 
 
Mvh.
Birket-Smith
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du prøvet at tage fat i nogle af tøjproducenterne i Danmark?
Besteller, IC Company o.lign?
 
Det kan være at de er interesseret i et samarbejde...
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Briian.

Tak for dit råd.
 
Har tænkt tanken, men som den lille (mand), uden kapital, er men så ikke rimelig udsat, man har ideen og det er ikke første gang nogen har erhveret sig en god ide, på andres forarbejde, som skrevet det er et produkt der ikke kan patenteres (kan ikke betale sig).
 
Det er grunden til jeg ikke har vendt mig den vej, ved ikke om der er hold i frygten?
 
Er der nogen herinde der har nogen erfaringer i den retning? 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)