Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges til importering af hair extensions

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:-)

jeg er uddannet frisør og har de sidste 4 år, arbejdet med hair extensions. 

Jeg går med en drøm om at åbne en webshop der sælger extensions hår, og tænker at jeg har fordele pga min erfaring med extensions.

 jeg i forvejen har en smule erfaring med webshops, da jeg har en lille virksomhed der sælger tøj til kvinder, så min udfordring bliver primært hvordan jeg importerer håret til Danmark.

jeg kunne derfor godt bruge en masse gode råd i forhold til hvad jeg skal være opmærksom på i forhold til at importere fra Kina?

er der nogle der har kontakt til en leverandør?

 

eller nogle der har erfaring med at importere hairextensions?

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med skal du nok ikke regne med at der er nogen der frivillig vil give dig deres leverandør kontakt, det vil jo være at skyde sig selv i foden.

For det andet skal du være påpasselig med at importere fra Kina. Minimum 90% indenfor den branche vil tage røven på dig - undskyld udtrykket.

De vil sikkert sende mange fine prøver til dig mod betaling naturligvis, hvis de overoverhovedet sender vel at mærke.

Skulle de sende så kan du ikke være sikker på at den næste store ordre du modtager er magen til. Hvis du ligger en stor sum penge for en ordre så er de mere eller mindre ligeglade, du er kun en brik og indtjeningsmulighed for dem.

Desuden har de en trang til at tage røven på en med hensyn til forsendelsesomkostninger så det vil være en ide at få et godt samarbejde med et fragtfirma.

Udover det skal du have en agent i Kina der kan tjekke op på den fabrik eller leverandør du vælger for at sikre at det lever op til dine forventninger og igen…..ham skal du selvfølgelig også kunne stole på.

Har gjort mig mange dyre erfaringer på den konto så ja…..taler af bitter erfaring.

Hvis du skal kunne konkurrere med mange af de hjemmesider der er i forvejen på både metoder og farvekoder skal du nok satse på et lager til en værdi af omkring 500.000,-kr.

Har selv egen fabrik i Indien nu så hvis det kunne have din interesse så må du selvfølgelig gerne kontakte mig.

Hvis du vælger at gå Kina-vejen så træd varsomt.

Dette er blot gode råd. Held og lykke.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martine,

Jeg har et tilbud til dig, så du må gerne lige sende en mail på matiaschazthomassen@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 44
Fra  Kotra Copenhagen Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martine,

Jeg kan muligvis sætte dig i kontakt med den rette. Jeg arbejder for den kommercielle afdeling af den koreanske ambassade, så vi har et rimelig stort netværk af producenter og grossister

Du kan ringe på 33477227 eller sende mig en mail på info@kotra.dk

Kotra Copenhagen er handelsafdelingen ved den Sydkoreanske ambassade i Danmark og hører under Ministeriet for Handel, Industri og Energi, Sydkorea.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)