Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges til importering af hair extensions

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:-)

jeg er uddannet frisør og har de sidste 4 år, arbejdet med hair extensions. 

Jeg går med en drøm om at åbne en webshop der sælger extensions hår, og tænker at jeg har fordele pga min erfaring med extensions.

 jeg i forvejen har en smule erfaring med webshops, da jeg har en lille virksomhed der sælger tøj til kvinder, så min udfordring bliver primært hvordan jeg importerer håret til Danmark.

jeg kunne derfor godt bruge en masse gode råd i forhold til hvad jeg skal være opmærksom på i forhold til at importere fra Kina?

er der nogle der har kontakt til en leverandør?

 

eller nogle der har erfaring med at importere hairextensions?

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til at starte med skal du nok ikke regne med at der er nogen der frivillig vil give dig deres leverandør kontakt, det vil jo være at skyde sig selv i foden.

For det andet skal du være påpasselig med at importere fra Kina. Minimum 90% indenfor den branche vil tage røven på dig - undskyld udtrykket.

De vil sikkert sende mange fine prøver til dig mod betaling naturligvis, hvis de overoverhovedet sender vel at mærke.

Skulle de sende så kan du ikke være sikker på at den næste store ordre du modtager er magen til. Hvis du ligger en stor sum penge for en ordre så er de mere eller mindre ligeglade, du er kun en brik og indtjeningsmulighed for dem.

Desuden har de en trang til at tage røven på en med hensyn til forsendelsesomkostninger så det vil være en ide at få et godt samarbejde med et fragtfirma.