Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at øge trafikken til vores webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Håber der er nogle der kan byde ind med ideer til at øge trafikken til vore shop.

Vi er lidt interesseret i noget som afilliate, hvor der afregnes hvor der går et salg igennem. Da vi er en mindre webshop har vi ikke et kæmpe budget til markedsføring. Men hvordan får vi kontakt til afilliate sider.

Vi har før benyttet os af adwords, men det gav trafik men ikke det store salg. Så det var et bekendtskab der gav minus i salg/udgift.

Facebook bruger vi lidt. Men selv om vi fyre nogle vilde tilbud af, giver det flere lines end salg.

SEO er vi ved at optimere det sidste.

Vi mener selv vi har nogle produkter til fornuftige priser samt nogle unike produkter.

Alle ider er velkommen!!!!

www.techstore.dk

Rigtig god solskins mandag og de varmeste hilsner.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse -

Helt ærligt: Du har valgt dig selv en svær opgave. Dit vare-sortiment er et hvor der stort set kun er én konkurrenceparameter, nemlig prisen, og hvor der allerede er snesevis af store og veletablerede spillere på markedet. Jeg ville anbefale dig at prøve at finde et forholdsvis smalt, og i hvert fald veldefineret område, hvor du kan adskille dig fra dine konkurrenter.

Ellers har du nemlig heller ikke noget særligt grundlag for at få affiliate-partnere; hvorfor skulle nogen ønske at sælge lige præcis dine produkter, ud af alle de leverandører der findes?

Det behøver ikke at være på varerne, du adskiller dig, det kan også være på identitet - jeg kan se, I har valgt at være en meget straight-forward, generisk shop (i mit fag plejer vi at sige "det kunne i princippet lige så godt være reservedele til biler" om denne type designs), og det har selvfølgelig også den fordel at appellere bredt. Til gengæld giver det jo ikke meget andet at adskille sig på end prisen.

Prøv at tænke over 3-4 ting, der gør jeres shop til noget særligt, og som "kan printes på en t-shirt", d.v.s. som er nemt at forstå og kan siges i én sætning. Og prøv så at sætte shoppens identitet ud fra de 3-4 ting. Og husk på, at i dag søger kunderne ikke efter en butik for at finde varer - de søger efter varer for at finde en butik.

Pøjpøj!

:)

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke tvinge folk til at købe noget. Det skal de have lyst til, udfra jeres shop, som jeg faktisk synes er utrolig gennemført. Baggrunden er jeg ikke den store fan af, og jeres logo kunne godt være lidt mere 2015-agtigt. 

Men som også tidligere nævnt, så er I oppe imod meget store spillere på markedet, som har tonsvis af faste kunder. De er svære at nappe, og det kan tage år at opnå. 

Men, derfor er det jo ikke umuligt. Jeg synes også, at affiliate virker mærkeligt at begynde på for jer. Fokuser i stedet på branding. Få jeres navn derud, og adskil jer.  

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. For svarende.

Men lidt off topic ;-) 

Uden at lyde som en negativ shopejer, var hoved spørgsmålet ideer til trafik kilder. Og ikke om logo, baggrund, identitet.

Kunne bare godt tænke os andre ideer til at nå ud til kunder.

Så må kunderne jo selv vælge om de syndes prisen er god eller andre parameter for at handle hos os.

No 1 er at der kommer besøgende (trafik) derefter kan der justeres  på nogle parameter :-) 

/Lasse

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

I kan bruge YouTube, og andre sociale medier. Jeg har gjort en del indenfor CPA, og har arbejdet på at få trafik til mine sider osv. Jeg har programmeret et program som kan kommentere på YouTube videoer, og få ens kommentarer op i toppen. :D

Så kan man bare skrive sine egne kommentarer, og finde de videoer man vil poste til, og hvis folk kan lide det, så går de ind på dit link.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis jeg kunne komme med et par foreslag til jeres website, så skal I altså ha' ændret den baggrund så det ser mere simpelt ud, jeg ville anbefale en grå farve, så behøver man heller at loade det baggrunds-billede.

Hvis jeg var jer, ville jeg fjerne background-image i CSS på body, og på den her CSS class: body.layout-boxed-lg

Kan se at I har haft gjort et par valg på nogle baggrunde, men det ser altså bedst ud med bare grå, og så shadow på div containeren.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som i selv siger, så er der to muligheder: 1) SEO (organisk) og 2) paid (betalt).

Forslag til value for money på 2'eren:

For 1.500DKK kan I få en måneds eksklusiv reklamevisning på sjove-vitser.dk

Der får I 50.000 sidevisninger (kun danske besøgende), altså svarende til en større dansk provinsby (Hernings størrelse).

I kan selv vælge format og placering af reklamen, men I vil have eksklusiv ret i den måned.

Det svarer ca. til 3 ører pr. visning. (gns. tid pr. session er over 3 minutter, så det er nogle engagerede besøgende, og altså rig mulighed for påvirkning og brand awareness forøgelse).

Held og lykke med projektet...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)