Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Krarup, Ringe
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du fjerner lyden og snevejret og gør kontrasten mellem menuteksten og baggrunden større, så tror jeg du vil have en chance for at få nogen til rent faktisk at bruge et par minutter på at komme med et par gode fif.

Personligt lukkede jeg vinduet igen da jeg hørte at der var lyd på, mit anlæg var skruet halvhøjt op og jeg tvivler på at de lyde faldt i synderlig god jord hos mine naboer... 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Som beskrevet bør du fjerne lyden. Den falder aldrig i god jord :-)

Dernæst bør alle undersiderne ligne hinanden med ens baggrund, skrifttype etc.

Held & lykke

Fra Krarup, Ringe
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen!

 

Har prøvet at rette ind efter de gode råd, jeg har fået!......

Er der andre der har tid til, at kigge forbi min hjemmeside, og kommer med nogle gode råd?.....jeg ved at der må være en masse der skal rettes ellers laves om, da jeg ikke er prof. og mangler rutinen!

 

Hej igenTime

             

 

 

 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine, et par ting jeg synes du skulle kigge på:

  • Teksten i menuen til venstre er irriterende lille. Jeg tror at du med fordel kunne få flere til at klikke rundt hvis de let kunne læse hvad der stod. Det bør kunne klares let ved at gøre teksten større.
  • Du bør overveje at ændre de enkelte titler på siderne. Lige nu hedder de alle sammen noget med 123hjemmeside.dk. Det ville give meget mere (også i forhold til søgemaskinerne) hvis du kaldte siderne:
    Forsiden: "Gårdbutik & Brugskunst - Krarup Gamle Skole"
    http://www.gaardbutik-krarupgamleskole.dk/10995467: "Lav Julepynt, Julehjerter, Trommer og Kagemænd"

Eller noget lignende. Husk at overskriften er det folk ser i søgemaskinerne, så den skal indeholde de væsentlige ord som folk skal finde din butik på + teksten skal også lyde interessant så folk får lyst til at klilkke på linket der kommer frem i søgemaskinen.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Krarup, Ringe
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael!

Tusind tak for dit svar.Yes

Jeg ser hvad, jeg kan gøre ved dette. 123hjemmesiden er dog bygget sådan op, at jeg ikke kan lave om på tekststørrelsen på menybaren, eller dvs. jeg har ikke fundet andre 123hjemmesider, hvor det ikke er samme problem........

 

Det der med søgeoptimering, ved jeg faktisk ikke meget om, dog har jeg hørt om det fra andre. Pt. er jeg ved, ar få lavet en anden hjemmeside via et firma, da 123hjemmesiden har nogle faste rammer-skabeloner m.m, hvor jeg ikke kan få mine billeder vist med søgeoptimering. Kan jeg gøre noget ved billederne inden jeg sender/sætter den ind på siden?.  Har tænker jeg på søgeoptimering!!

 

Puha..teknik er svært! Surprise

Tak igen<:-)

Stine

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)